Konu doğru yerde sayılır, ama konuyu açanın amacı ney ona göre değişkenlik gösterebilir 🙂
Bu arada geçmiş olsun hocam.
Sağolun sorun çözümsüzlük yüzünden farklı bir şirkete geçmem tek tek hesaplarımı başka bir yere taşıyorum. 3 yıllık ücret ödemem ve bunun karşılığını almak istiyorum. Çözüm olmayacaksa paramın iadesini talep ediyorum.