• 25-11-2008, 17:31:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun
  • 25-11-2008, 17:34:53
    #11
    Onur abi sen kafanı takma, bu kadar hizmet veriyorsunuz bize..

    1 günlük kesintiden bir sorun olmaz ancak o yapan şerefsize bizde bir ders verelim..
  • 25-11-2008, 17:35:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geçmiş olsun, merak ettim kim olduğunu nasıl anladınız tehtit filan mı ettiler ?
  • 25-11-2008, 17:40:57
    #13
    Merak etmeyin gerekli her tür şey yapılmaya başlanmış olup gerekli hiç bir masraftan kaçınılmamıştır.

    İşlemlerin başladığını belirtmek ister, sadece biraz daha sabırlı olmanızı rica ediyorum. Gün içerisinde herşey halledilicektir.
  • 25-11-2008, 17:53:43
    #14
    Saldırıyı yapan şahıslar hakkında ki düşüncelerimi burada yazsam süresiz banlanırım herhalde ondan yazmıyacağım ama msnde birçok arkadaşımla bu görüşlerimi paylaşıyorum kansızlar bu yaptıklarınız inşallah enyakınınızdan çıkar hayatınız boyuncada bunu unutmazsınız.
  • 25-11-2008, 18:02:20
    #15
    anlamak mümkün değil. sütünüz mü bozuk ya da içinizdeki bastırılmış adiyi mi ortaya çıkarıyorsunuz anlayamıyorum!

    çok geçmiş olsun İnternet Bilişim.

    Ancak üzülmeyiniz ki bu tür sorunlar sizi alçaltmaz, aksine yüceltir.
  • 25-11-2008, 18:36:58
    #16
    Üyeliği durduruldu
    insanları çekememenin vermiş olduğu bir rahatsızlık, ama lanet olsun tr alt yapısınaki çözüm yok, 10 yaşında eli mouse tutan çocuk siteleri kapatabiliyor, ya kalite hizmet için yüksek meblalar ödeyeceksin yada bu şekilde sürüneceksin adalet değil bu... geçmiş olsun arkadaşım...
  • 25-11-2008, 19:37:21
    #17
    Gerçekten çok merak ettim saldıran x... kişiyi.

    Geçmiş olsun Onur bey.
  • 25-11-2008, 19:42:52
    #18
    Evet siteler açılmıyor Geçmiş olsun hocam sağlık olsun bekleriz.Hocam o kişiyi söylesenizde kimin ne olduğunu bizde tanısak.