Saldırıyı yapan şahıslar hakkında ki düşüncelerimi burada yazsam süresiz banlanırım herhalde ondan yazmıyacağım ama msnde birçok arkadaşımla bu görüşlerimi paylaşıyorum

kansızlar bu yaptıklarınız inşallah enyakınınızdan çıkar hayatınız boyuncada bunu unutmazsınız.