Saldırıyı yapan şahıslar hakkında ki düşüncelerimi burada yazsam süresiz banlanırım herhalde ondan yazmıyacağım ama msnde birçok arkadaşımla bu görüşlerimi paylaşıyorum kansızlar bu yaptıklarınız inşallah enyakınınızdan çıkar hayatınız boyuncada bunu unutmazsınız.