anlamak mümkün değil. sütünüz mü bozuk ya da içinizdeki bastırılmış adiyi mi ortaya çıkarıyorsunuz anlayamıyorum!

çok geçmiş olsun İnternet Bilişim.

Ancak üzülmeyiniz ki bu tür sorunlar sizi alçaltmaz, aksine yüceltir.