• 26-11-2008, 03:22:17
    #28
    Ben bu insanları anlamıyorum. Kul hakkı diye bişey bilmiyorlar sanırım. Hiç vicdanları sızlamıyor mu birilerine zarar verirken gerçekten hayret ediyorum.

    Geçmiş olsun DarkLord...
  • 26-11-2008, 03:23:10
    #29
    Siteler açıldı (:
  • 26-11-2008, 03:44:53
    #30
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siteler açıldı (:
    Evet ama halen gerekli extra moduller bitmedi. Gün icerisinde çalışmalar devam edicektir.
  • 26-11-2008, 03:58:13
    #31
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun. lamer çok.
  • 26-11-2008, 03:59:39
    #32
    Aslında ben cok güzel bişi derdimde yeri değil. Ama lamer az kaçmış.
  • 26-11-2008, 04:00:38
    #33
    Hocam bekliyoruz o kişinin adını Gerçi forumda botneti olan kişiler sayılıdır ama.
  • 26-11-2008, 04:03:16
    #34
    Yok daha dur açıklayacam öle değil önce ben tamamen arınayımda o şerefsizin yaptıklarından, sora onu çevirecem Emek tarafına sonra görüşecez.
  • 26-11-2008, 18:34:06
    #35
    peki tam olarak nezaman oturcak sunucu.Hala arada gidip gelmeler var.Zaten 24 saati aşan bu kesinti sağlam vurdu bu arada gidip gelmeler iyi olmuyor.
  • 26-11-2008, 22:15:32
    #36
    Üyeliği durduruldu
    siteler açılmış hadi hayırlı olsun.