Ben bu insanları anlamıyorum. Kul hakkı diye bişey bilmiyorlar sanırım. Hiç vicdanları sızlamıyor mu birilerine zarar verirken gerçekten hayret ediyorum.

Geçmiş olsun DarkLord...