• 25-11-2008, 15:55:45
    #1
    22 Kasım 2008 tarihi itibari ile Linux 1 sunucumuza yoğun şekilde saldırı yapılmaktadır.

    Gerekli başvurular yapılmış olup yapan kişi ve kişileri tesbit etmiş durumdayız. Gerekli sunucu üzerindeki düzenlemeler yapılmaya başlanmış olup buradan kişiye sesleniyorum, kim nasıl anlarsa anlasın;

    Aynı şekilde ben sana karşılık vericem yemin ederim o destek sitende ek sitelerinizde resmen sölüyorum açılmayacak. Yanınada gelicem o zaman seninlede görüşücem başkada lafım yok.

    Müşterilerimiz sunucu üzerindeki düzenleme gün içerisinde yapılıcaktır. Anlayışınız için teşekkür ederim.

    İnternet Bilişim Hizmetleri adına ;

    Onur EKREN

    Saygılarımla.
  • 25-11-2008, 16:21:42
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    kimdir üstad saldıran tanıdık mı ?
  • 25-11-2008, 16:23:07
    #3
    Geçmiş olsun Onur.
  • 25-11-2008, 16:35:18
    #4
    Geçmiş olsun hocam ..
  • 25-11-2008, 16:36:17
    #5
    Alıntı
    kimdir üstad saldıran tanıdık mı ?
    R10'dan biri çoğu kişi tanır.

    Alıntı
    Geçmiş olsun Onur.
    Teşekkürler.

    Bişiler söleyecemde sadece 1 gün daha beklemem lazım. Oda kapak olsuna giricek ama onuda suyun altında yapacam o kişiye.

    Bişiler sölemek istedimde yeri değil terbiyemi bozmak istemiyorum. Linux 2 sunucuma yaptı onda derlemeyi yaptık artık sorun teşkil etmiyor.

    Linux 1 de aynısını yapınca o zaman görüşücem. Sende şimdiden kendine gerekli şeyleri yap.
  • 25-11-2008, 16:36:26
    #6
    Son günler azdılar.
    Herkeze saldırı yapıyorlar.
    Yeni bir alet mi çıkardılar şeref... ler ne yaptılar
    Çözümü yakında çıkar işallah.
    Geçmiş olsun Onur.

    İyi günler.
  • 25-11-2008, 16:36:47
    #7
    Alıntı
    Geçmiş olsun hocam ..
    Teşekkürler.
  • 25-11-2008, 16:46:55
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Çok Büyük Geçmiş Olsun.
    Artık Bu Saldırılar Yoğunluk Almaya Başladı.
  • 25-11-2008, 17:04:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kimsenin kimseyle ekmek parasıyla oynamasına gerek yok sadece kendini ispatlamak için yapılan şeyler yapanlarda kendilerini ispatladıklarını egolarını tatmin ettiklerini sanıyor bırakın insanlar adam gibi işlerini yapsınlar

    Geçmiş olsun inş sorun bir an önce çözülür ve son olur...