Alıntı
kimdir üstad saldıran tanıdık mı ?
R10'dan biri çoğu kişi tanır.
Teşekkürler.
Bişiler söleyecemde sadece 1 gün daha beklemem lazım. Oda kapak olsuna giricek ama onuda suyun altında yapacam o kişiye.
Bişiler sölemek istedimde yeri değil terbiyemi bozmak istemiyorum. Linux 2 sunucuma yaptı onda derlemeyi yaptık artık sorun teşkil etmiyor.
Linux 1 de aynısını yapınca o zaman görüşücem. Sende şimdiden kendine gerekli şeyleri yap.