• 06-12-2020, 23:00:04
    #28
    Kendi gelistirdigimiz autovm yazilimini decode ettiginizi de kabul ediyorsunuz wareze attiginizi. Inkar ediyordunuz. Ben sirf buyuzden satistan kaldirdim r10 islem yapmadi diye. Konu sahibine gecmis olsun. Umarim gereken bu sefer forum yonetimince yapilir.

    @rootman;
    Sikayetim var incelenebilir sahisla ilgili.
  • 06-12-2020, 23:02:24
    #29
    Bence sen beynini geliştir terbiyesiz adamlar senin dosyanı paylaşmış adamları mağdur etmişsin farklı platform da burada gelmiş laf kalabalığı yapıyorsun neymiş satılan birşeyse sebep ararım sen kimsin ya kendini ne sanıyorsun? Bu forumda senin asla yerin yok yabancıları ben ye düşüneyim elin gavuru düşünsün @rootman; adam bile bile decode yaparım diyor halen emek hırsızlarının burada ne işi var ?
    okanozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmeyin her dosya için işlem yapmıyorum şahıs dosyayı atar ben incelemesini yaparım eğer dosya satılan bir dosya ise şahsa sebebini sorarım eğer haklı sebeblerden gerekli kanıtları sunarsa kırarım emeğe karşı saygım var gidip bu yürekli davranışlarınızı yabancılarada yapın. Yabancılar yapınca helal olsun türkler yapınca hemen aşağılama kampanyası sonra neden gelişmiyoruz önce beyinleri geliştirmek lazım.
  • 06-12-2020, 23:41:13
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Bu konunun benimle bir alakası yok, autovm için @vHost ben başından beri yaptığım işlemi söyledim zaten bence git konuyu baştan oku şikayetini baştan oku ordaki cevabıda baştan oku. @WHMCSTR ben gerekeni söylediğime inanıyorum daha fazla sizinle tartışmaya girmeyeceğim. Umarım olgunluk kazanırsınız. Benim nerede olup olmayacağıma siz karar veremezsiniz Şikayeti olan şikayet eder yönetim uygun gördüğünü yapar merak etmeyin. Tavuğunuza kışt dediğimiz yok serbest piyasa herkez kendi bilgisinden kazanç sağlıyor. Madem bukadar adalet arıyorsunuz WHMCS yazılımınız crackli kullanıyorsunuz gidip lisans alın önce

    https://i.resimyukle.xyz/C5240z.png
    https://i.hizliresim.com/L6CBUY.png


    LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yargıç mısın arkadaşım ? Sana mı kaldı yargısını dağıtmak ? Savunduğun adam sitesindeki temadan belli hırsızın dediğini mi yapıyorsun yoksa arkadaşının dediğini mi bilemem . Kaldıki aranda samimiyet yok ise bu dosyaları rica üzerine paylaşmak diye birşey olamaz. Bir bağın var o şahıs ile.

    Olmasa bile sen bu foruma uygun bir üyede değilsin. Bu forumda senin kafadan gitmek yıllardır yasak. Hiç bir dosyayı , dosya sahibi dışında paylaşamazsın. O yetkiyi sana kimse vermez. Evet beyinleri geliştirmek gerekiyor. Haklısın. O yüzden kişisel eğitim kitapları okumaya başlayarak hemen beynini geliştir.

    @rootman; Hocam şu şarlatan foruma kesinlikle uygun bir üye değil. viphosting.com.tr ile arasındaki diyalog nedir bilemiyorum. Yalnız arkadaşın kesinlikle sergilediği haraketler ve yaptıkları affedilebilir bir durum değil. Karar yönetimdedir.

    viphosting ile ilgili durumuda halledeceğim. Burda konu açmamdaki sebebiyet şu , r10 googlede indexi hemen alıyor. Bu arkadaşın nasıl bir hırsız olduğunu , olurda araştıran olursa görmesi içindir. Ve @okanozgun; adlı şahısı bağdaştırmamın amacı , mevcut paylaşmış olduğu dosyalarda viphosting.com.tr olarak yer olması. viphosting.com.tr ve @okanozgun; aynı şekilde metin2 işi yapmakta . Hem kişiye ait dosyayı yayınlaması ve dosya içerisinde ilgili site isminin yer alması vs vs. Konusunuda incelerseniz yarasına basılmış gibi @vHost; a yüklenmeside cabası. O kadar yargı meleğiyse , kişisinin dosyalarını paylaşıp yargı dağıtıyorsa , öyle ******** emek hırsızı adamı kollaması ona mı düştü ?
    Ben kimseyi kollamıyorum bunu anla bence ben yaptığım işi açık açık belirtiyorum kimseden bir sakıncam yok OKAN ÖZKARABULUT kendiniz çok iyi hak adalet bilen biriymiş gibi lütfen insanları aşağılamaya kalkmayın! Sizinde geçmişinizi çok iyi biliyoruz, metin2 işi yaptığınız dönemlerde milletle nasıl oynadığınızı size destek olanlara neler yaptığınızı biliyoruz merak etmeyin. Neyse burası geçmiş/gelecek mevzusu tartışılacak yer değil. Gidip sorununuzu viphosting ile halledin bana yüklenmeyin. Benim tek suçum sevabımıda günahımıda sizler gibi gizlememektir. Kimseden birşey saklamak zorunda değilim yaşam felsefem bu şekilde zorunuza gidiyorsa kusura bakmayın. İnsanları yargılamak bana düşmüyor sizede düşmüyor.

    Keşke herkez en azından benim sergilediğim kadar DÜRÜST olmayı başarabilse, sorsan herkez adaletli davranıyor hiç crack yazılım ***** sistem kullanmıyor herşeyin parasını ödüyor. Sorsan WHMCS ***** kullanan yok, Cpanel crack kullanan yok bu liste uzar gider en iyisi herkez kendi vicdanını bir yoklasın.

    Bir büyüğümün söylediği gibi "Sonuçta siz silah tüccarısınız, silahı alan adam hayat da kurtarabilir, adam da öldürebilir bu sizi ilgilendirmez. Siz işinizi yaparsınız paranızı alırsınız insanların bunu anlamaması üzücü"
  • 06-12-2020, 23:42:50
    #31
    Üyeliği durduruldu
    rootman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @okanozgun; bu temayı kıran birnevi servis eden sizsiniz o halde ?

    Sadece soruma cevap vermeniz yeterli.
    Bu temayla veya firmayla bir alakam yok @rootman benim firmayla alakam autovm sistemi decode etmek ve files hizmeti sağlamaktan başka değildir. Bunu başından beri söylüyorum zaten

    okanozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba viphosting ile bagim benden hizmet almasindan ote degildir ben yazilimciyim kendisi birkac ay evvel telefonla bana ulasip files hizmeti talep etti bende anlasip sagladim. Autovm konusuna gelecek olursak autovm dosyalarini bana kendileri verdiler ioncube ile sifreliydi decode ettim ucreti ile daha sonra uzerinden bir hafta on gun gecti veya gecmedi tekrar ilettiler dosyalari r10 uyeliklerinin olmqdigini ve hiet aldiklari sahsin kwndilerini dolandirdiklarini yazdilar whatsappdan ses kayitlari attilar bende bunun uzerine ricalarini kirmadim paylastim zaten paylqstigim konudada musterisinden dosyayi tehmin ettigim yaziyor yorumlarda. Konunun benimle olan alakasi bukadardir gecmis olsun dileklerimi sunarim.
  • 07-12-2020, 00:47:55
    #32
    Üyeliği durduruldu
    okanozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konunun benimle bir alakası yok, autovm için @vHost ben başından beri yaptığım işlemi söyledim zaten bence git konuyu baştan oku şikayetini baştan oku ordaki cevabıda baştan oku. @WHMCSTR ben gerekeni söylediğime inanıyorum daha fazla sizinle tartışmaya girmeyeceğim. Umarım olgunluk kazanırsınız. Benim nerede olup olmayacağıma siz karar veremezsiniz Şikayeti olan şikayet eder yönetim uygun gördüğünü yapar merak etmeyin. Tavuğunuza kışt dediğimiz yok serbest piyasa herkez kendi bilgisinden kazanç sağlıyor. Madem bukadar adalet arıyorsunuz WHMCS yazılımınız crackli kullanıyorsunuz gidip lisans alın önce

    https://i.resimyukle.xyz/C5240z.png




    Ben kimseyi kollamıyorum bunu anla bence ben yaptığım işi açık açık belirtiyorum kimseden bir sakıncam yok OKAN ÖZKARABULUT kendiniz çok iyi hak adalet bilen biriymiş gibi lütfen insanları aşağılamaya kalkmayın! Sizinde geçmişinizi çok iyi biliyoruz, metin2 işi yaptığınız dönemlerde milletle nasıl oynadığınızı size destek olanlara neler yaptığınızı biliyoruz merak etmeyin. Neyse burası geçmiş/gelecek mevzusu tartışılacak yer değil. Gidip sorununuzu viphosting ile halledin bana yüklenmeyin. Benim tek suçum sevabımıda günahımıda sizler gibi gizlememektir. Kimseden birşey saklamak zorunda değilim yaşam felsefem bu şekilde zorunuza gidiyorsa kusura bakmayın. İnsanları yargılamak bana düşmüyor sizede düşmüyor.

    Keşke herkez en azından benim sergilediğim kadar DÜRÜST olmayı başarabilse, sorsan herkez adaletli davranıyor hiç crack yazılım ***** sistem kullanmıyor herşeyin parasını ödüyor. Sorsan WHMCS ***** kullanan yok, Cpanel crack kullanan yok bu liste uzar gider en iyisi herkez kendi vicdanını bir yoklasın.

    Bir büyüğümün söylediği gibi "Sonuçta siz silah tüccarısınız, silahı alan adam hayat da kurtarabilir, adam da öldürebilir bu sizi ilgilendirmez. Siz işinizi yaparsınız paranızı alırsınız insanların bunu anlamaması üzücü"

    Komik bir arkadaşsın. Farkındayım. Geçmiş ile alakalı sorun hiç bir zaman olmadı. İlgili oyun domainlerini kontrol edersen hangi siteye yönlendiğini göreceksin. Demekki bir problem yokmuş ki o domainler halen yönleniyor bana. Bahsi geçen yıllar önceki oyun sektöründe tanıtım olarak kullandığım forumda halen yetki sahibiyim. Şimdi bir önceki mesajında şöyle söylemiştin , beynin gelişmesi , evet bu konuyu tekrar yineliyorum. Kişisel gelişim kitapları okuyarak gelişmelisin. İlgili foruma gir ve ismimi tekrar sorgula. Şunu öncelikle unutma bizim sektörde herkesi memnun edemezsin. Ve her isteyenede istediği desteği vermezsin. Bizdeki hizmet nedir ? sunucu. sunucuyu veririz sunucu ile alakalı sorun var ise çözümlenir. Kişisel istekleri bu forumdaki veya diğer forumdaki hiç bir firma yapmak zorunda değildir ki kişisel işleri yaptığımızı bilen bu forumdada diğer forumlardada bir çok müşterimiz var. Burdan sana neden bunları yazıyorum ? gelişi güzel boş konuşma diye. Mesele zaten geçmiş vs vs değil. Geçmişi saklayıp tatava yapan insanlardan hiç bir zaman olmadım. Geçmiş durum zaten seni ilgilendiren kısımda değil.

    Adalet dağıtıcı değilim. Öyle olduğumuda söylemedim. Aşağılama konusuna gelince. Evet sen ve senin gibi emek hırsızlarını aşağılamak hoşuma gidiyor. Yalan yok. Benim para verip aldığım veya yaptırdığım işleri sen ve senin gibi hırsızların çaldığını görünce yalan yok aşağılıyorum.

    Lisanslarım hakkında şüphen mi var ? whmcs , kontrol paneli veya kullandığım modüller ? şüphesi olan var ise faturalarını önlerine bırakabilirim. whmcs lisansım dahil diğer firmalar gibi crackli proxy döndürme lisanslar değildir. Orjinal ömürlük lisanstır. Takılma bu konuya sen.

    Kimin ne kullandığı ne ettiği umrumda değil. Kim ne yaparsa yapsın kendisini bağlar. Burdaki durum şu , beni bağlayan bir durumda senin olayda görünüyor olman. Para verdirdiğim bana ait olan bir temayı sende görmem.
    Yazılım olsun tema olsun modül olsun fark etmez , bu forumda kendini kanıtlamış veya kanıtlamamış whmcs sektöründe kim iş yapıyorsa mutlaka bir hizmet almışımdır. Hepsine ödeme yaparak almışımdır.

    Senin o dosyaları paylaştığında autovm yazılımı almamıştım. Senin gibi wa-rezci veya hırsız olsaydım gidip o yazılımı o adamdan ödeme yaparak yine almazdım. Şimdi sadece sana tavsiyem şu , azıcık kenarda utan ve yorumlarını öyle yap. Bazı şeyleri yazıyor olman sana taviz gösterileceği anlamına gelmiyor. Bizim burdaki konumuz kimlerin wa-rez yazılım kullandığı veya kullanmadığı durum değil. Benim burdaki konum , senin o adamla iş birliği halinde olma şüpesi ve bana ait olan bir temanın kullanılmasıdır.
  • 07-12-2020, 00:55:02
    #33
    Üyeliği durduruldu
    LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik bir arkadaşsın. Farkındayım. Geçmiş ile alakalı sorun hiç bir zaman olmadı. İlgili oyun domainlerini kontrol edersen hangi siteye yönlendiğini göreceksin. Demekki bir problem yokmuş ki o domainler halen yönleniyor bana. Bahsi geçen yıllar önceki oyun sektöründe tanıtım olarak kullandığım forumda halen yetki sahibiyim. Şimdi bir önceki mesajında şöyle söylemiştin , beynin gelişmesi , evet bu konuyu tekrar yineliyorum. Kişisel gelişim kitapları okuyarak gelişmelisin. İlgili foruma gir ve ismimi tekrar sorgula. Şunu öncelikle unutma bizim sektörde herkesi memnun edemezsin. Ve her isteyenede istediği desteği vermezsin. Bizdeki hizmet nedir ? sunucu. sunucuyu veririz sunucu ile alakalı sorun var ise çözümlenir. Kişisel istekleri bu forumdaki veya diğer forumdaki hiç bir firma yapmak zorunda değildir ki kişisel işleri yaptığımızı bilen bu forumdada diğer forumlardada bir çok müşterimiz var. Burdan sana neden bunları yazıyorum ? gelişi güzel boş konuşma diye. Mesele zaten geçmiş vs vs değil. Geçmişi saklayıp tatava yapan insanlardan hiç bir zaman olmadım. Geçmiş durum zaten seni ilgilendiren kısımda değil.

    Adalet dağıtıcı değilim. Öyle olduğumuda söylemedim. Aşağılama konusuna gelince. Evet sen ve senin gibi emek hırsızlarını aşağılamak hoşuma gidiyor. Yalan yok. Benim para verip aldığım veya yaptırdığım işleri sen ve senin gibi hırsızların çaldığını görünce yalan yok aşağılıyorum.

    Lisanslarım hakkında şüphen mi var ? whmcs , kontrol paneli veya kullandığım modüller ? şüphesi olan var ise faturalarını önlerine bırakabilirim. whmcs lisansım dahil diğer firmalar gibi crackli proxy döndürme lisanslar değildir. Orjinal ömürlük lisanstır. Takılma bu konuya sen.

    Kimin ne kullandığı ne ettiği umrumda değil. Kim ne yaparsa yapsın kendisini bağlar. Burdaki durum şu , beni bağlayan bir durumda senin olayda görünüyor olman. Para verdirdiğim bana ait olan bir temayı sende görmem.
    Yazılım olsun tema olsun modül olsun fark etmez , bu forumda kendini kanıtlamış veya kanıtlamamış whmcs sektöründe kim iş yapıyorsa mutlaka bir hizmet almışımdır. Hepsine ödeme yaparak almışımdır.

    Senin o dosyaları paylaştığında autovm yazılımı almamıştım. Senin gibi wa-rezci veya hırsız olsaydım gidip o yazılımı o adamdan ödeme yaparak yine almazdım. Şimdi sadece sana tavsiyem şu , azıcık kenarda utan ve yorumlarını öyle yap. Bazı şeyleri yazıyor olman sana taviz gösterileceği anlamına gelmiyor. Bizim burdaki konumuz kimlerin wa-rez yazılım kullandığı veya kullanmadığı durum değil. Benim burdaki konum , senin o adamla iş birliği halinde olma şüpesi ve bana ait olan bir temanın kullanılmasıdır.
    Bir şüphen varsa kanıtla kanıtsız yargılayamazsın kimseyi! Ben açık açık söylüyorum zaten gerçekleri zoruna gittiği belli şikayetçi olduğun kişinin üyeliği yok diye aklınca bana yükleniyorsun boşa yüklenme git bir derdin varsa yasal yollara başvur. Senin temanla veya firmanla bir alakam yok olmadıda, ama şu mesajlarını gördükçe keşke olsaydı demiyor değilim. Siz ve sizin gibiler anca çamur atar izi kalmasını umar fakat ben sizin çamurlarınızla etkilenmem merak etmeyin, Derdini git şikayetçi olduğun firmayla hallet. Patentin varsa git dava aç kazan ne uğraşıyorsun? Bunu sende biliyorsun elinden başka birşey gelmiyor anca 2-3 kişiyi karalarsın haksız yere konuşursun git yasal yollara başvur aslan parçası burası evinin önü değil mahalle teyzeleri gibi dedikodu yapamazsın gerçeklerle gel bana
  • 07-12-2020, 02:31:03
    #34
    LanetAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik bir arkadaşsın. Farkındayım. Geçmiş ile alakalı sorun hiç bir zaman olmadı. İlgili oyun domainlerini kontrol edersen hangi siteye yönlendiğini göreceksin. Demekki bir problem yokmuş ki o domainler halen yönleniyor bana. Bahsi geçen yıllar önceki oyun sektöründe tanıtım olarak kullandığım forumda halen yetki sahibiyim. Şimdi bir önceki mesajında şöyle söylemiştin , beynin gelişmesi , evet bu konuyu tekrar yineliyorum. Kişisel gelişim kitapları okuyarak gelişmelisin. İlgili foruma gir ve ismimi tekrar sorgula. Şunu öncelikle unutma bizim sektörde herkesi memnun edemezsin. Ve her isteyenede istediği desteği vermezsin. Bizdeki hizmet nedir ? sunucu. sunucuyu veririz sunucu ile alakalı sorun var ise çözümlenir. Kişisel istekleri bu forumdaki veya diğer forumdaki hiç bir firma yapmak zorunda değildir ki kişisel işleri yaptığımızı bilen bu forumdada diğer forumlardada bir çok müşterimiz var. Burdan sana neden bunları yazıyorum ? gelişi güzel boş konuşma diye. Mesele zaten geçmiş vs vs değil. Geçmişi saklayıp tatava yapan insanlardan hiç bir zaman olmadım. Geçmiş durum zaten seni ilgilendiren kısımda değil.

    Adalet dağıtıcı değilim. Öyle olduğumuda söylemedim. Aşağılama konusuna gelince. Evet sen ve senin gibi emek hırsızlarını aşağılamak hoşuma gidiyor. Yalan yok. Benim para verip aldığım veya yaptırdığım işleri sen ve senin gibi hırsızların çaldığını görünce yalan yok aşağılıyorum.

    Lisanslarım hakkında şüphen mi var ? whmcs , kontrol paneli veya kullandığım modüller ? şüphesi olan var ise faturalarını önlerine bırakabilirim. whmcs lisansım dahil diğer firmalar gibi crackli proxy döndürme lisanslar değildir. Orjinal ömürlük lisanstır. Takılma bu konuya sen.

    Kimin ne kullandığı ne ettiği umrumda değil. Kim ne yaparsa yapsın kendisini bağlar. Burdaki durum şu , beni bağlayan bir durumda senin olayda görünüyor olman. Para verdirdiğim bana ait olan bir temayı sende görmem.
    Yazılım olsun tema olsun modül olsun fark etmez , bu forumda kendini kanıtlamış veya kanıtlamamış whmcs sektöründe kim iş yapıyorsa mutlaka bir hizmet almışımdır. Hepsine ödeme yaparak almışımdır.

    Senin o dosyaları paylaştığında autovm yazılımı almamıştım. Senin gibi wa-rezci veya hırsız olsaydım gidip o yazılımı o adamdan ödeme yaparak yine almazdım. Şimdi sadece sana tavsiyem şu , azıcık kenarda utan ve yorumlarını öyle yap. Bazı şeyleri yazıyor olman sana taviz gösterileceği anlamına gelmiyor. Bizim burdaki konumuz kimlerin wa-rez yazılım kullandığı veya kullanmadığı durum değil. Benim burdaki konum , senin o adamla iş birliği halinde olma şüpesi ve bana ait olan bir temanın kullanılmasıdır.
    Hocam ne yazarsan yaz. Bu çok bilmiş çocuk müsvettesi cevap verdiğini sanarak saçmalıyor, yaptığını meşrulaştırmaya çalışıyor. Herşey açık ve ortada. Bırakalım yönetim gerekeni yapsın. Arkadaş kendi fikirleriyle yargı dağıttığını sanıyor, oysa başkaları adına illegal iş çeviren bir çocuk sadece. Burada yeri yok. Yaptıklarını zaten kabul etti.
  • 07-12-2020, 07:15:32
    #35
    öğeyi denetle ile olmuyor bu işler aslan parçası
    okanozgun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu konunun benimle bir alakası yok, autovm için @vHost ben başından beri yaptığım işlemi söyledim zaten bence git konuyu baştan oku şikayetini baştan oku ordaki cevabıda baştan oku. @WHMCSTR ben gerekeni söylediğime inanıyorum daha fazla sizinle tartışmaya girmeyeceğim. Umarım olgunluk kazanırsınız. Benim nerede olup olmayacağıma siz karar veremezsiniz Şikayeti olan şikayet eder yönetim uygun gördüğünü yapar merak etmeyin. Tavuğunuza kışt dediğimiz yok serbest piyasa herkez kendi bilgisinden kazanç sağlıyor. Madem bukadar adalet arıyorsunuz WHMCS yazılımınız crackli kullanıyorsunuz gidip lisans alın önce

    https://i.resimyukle.xyz/C5240z.png
    https://i.hizliresim.com/L6CBUY.png




    Ben kimseyi kollamıyorum bunu anla bence ben yaptığım işi açık açık belirtiyorum kimseden bir sakıncam yok OKAN ÖZKARABULUT kendiniz çok iyi hak adalet bilen biriymiş gibi lütfen insanları aşağılamaya kalkmayın! Sizinde geçmişinizi çok iyi biliyoruz, metin2 işi yaptığınız dönemlerde milletle nasıl oynadığınızı size destek olanlara neler yaptığınızı biliyoruz merak etmeyin. Neyse burası geçmiş/gelecek mevzusu tartışılacak yer değil. Gidip sorununuzu viphosting ile halledin bana yüklenmeyin. Benim tek suçum sevabımıda günahımıda sizler gibi gizlememektir. Kimseden birşey saklamak zorunda değilim yaşam felsefem bu şekilde zorunuza gidiyorsa kusura bakmayın. İnsanları yargılamak bana düşmüyor sizede düşmüyor.

    Keşke herkez en azından benim sergilediğim kadar DÜRÜST olmayı başarabilse, sorsan herkez adaletli davranıyor hiç crack yazılım ***** sistem kullanmıyor herşeyin parasını ödüyor. Sorsan WHMCS ***** kullanan yok, Cpanel crack kullanan yok bu liste uzar gider en iyisi herkez kendi vicdanını bir yoklasın.

    Bir büyüğümün söylediği gibi "Sonuçta siz silah tüccarısınız, silahı alan adam hayat da kurtarabilir, adam da öldürebilir bu sizi ilgilendirmez. Siz işinizi yaparsınız paranızı alırsınız insanların bunu anlamaması üzücü"
  • 07-12-2020, 10:13:24
    #36
    Kimse kimsenin emeğini ne olursa olsun hiçe sayamaz. Buna burada izin veremeyiz. Yabancı siteler emek kavramını bilmiyor diye biz de öyle olacak değiliz. Ne yabancı ne yerli herhangi bir site ile R10 bir değildir.

    Süresiz uzaklaştırıldınız.