Kendi gelistirdigimiz autovm yazilimini decode ettiginizi de kabul ediyorsunuz wareze attiginizi. Inkar ediyordunuz. Ben sirf buyuzden satistan kaldirdim r10 islem yapmadi diye. Konu sahibine gecmis olsun. Umarim gereken bu sefer forum yonetimince yapilir.

@rootman;
Sikayetim var incelenebilir sahisla ilgili.