Bence sen beynini geliştir terbiyesiz adamlar senin dosyanı paylaşmış adamları mağdur etmişsin farklı platform da burada gelmiş laf kalabalığı yapıyorsun neymiş satılan birşeyse sebep ararım sen kimsin ya kendini ne sanıyorsun? Bu forumda senin asla yerin yok yabancıları ben ye düşüneyim elin gavuru düşünsün
@rootman; adam bile bile decode yaparım diyor halen emek hırsızlarının burada ne işi var ?
Merak etmeyin her dosya için işlem yapmıyorum şahıs dosyayı atar ben incelemesini yaparım eğer dosya satılan bir dosya ise şahsa sebebini sorarım eğer haklı sebeblerden gerekli kanıtları sunarsa kırarım emeğe karşı saygım var gidip bu yürekli davranışlarınızı yabancılarada yapın. Yabancılar yapınca helal olsun türkler yapınca hemen aşağılama kampanyası sonra neden gelişmiyoruz önce beyinleri geliştirmek lazım.