• 10-10-2008, 23:44:00
    #28
    Merhabalar : Yorumlarin tumunu okudum , 1 kere cok buyuk 1 verimerkezi olmalari yuzlerce bayileri binlerce sunuculari olmalari bazi departmanlarda amator ve yetersiz olduklari anlamina gelmiyor.Leaseweb 'i ben bizzati bazi sirketlere onerdim zamaninda "Ni-Osman" gibi , support sıkıntısı olan 1 verimerkezi , bunu kimse inkar edemez , WHT 'de zamaninda bazi yorumlar okumustumki , turkiyedende sorun yasayan kisiler oldu.Bu yasanan sorunu , alinan sunucu paketi managed olup olmamasi ile 1 alakasi bulunmamakta , bulunamazda.Verimerkezi 10 euroya dahi sunucu satsa arkadasinda durmak zorundadir ve down olan sunucuya ilk once bakacak yetkili mercih'te Verimerkezi teknisyenleri duruma gorede ust duzey bilgiye sahip olan sistem adminleridir.Dolayisi ile , adamlarin switch'lerinin markalari , router'lerinin markalari , sunlar bunlar bazi olumsuzluklari degistirmez.Altini ciziyorum Leaseweb iyidir hostur , fiyatlari cok iyidir networkleri kalitedir , fakat iyi 1 partner'den sunucu edinilmesi daha makbuldur aysima.com.tr gibi.Umarim sorununuz kisa zamanda cozulur. (aysima.com.tr yogun sekilde leaseweb ile calisiyorlar ondan ornek gosterdim.)


    Not : Basligi sikayetler bolumune tasiyorum yeri burasi degil.

    iyi calismalar.
  • 11-10-2008, 00:52:25
    #29
    192 128 ve 48kbps radyo yayınım için kullanıyorum bir problem yaşamadım.

    [root@radioserver ~]# uptime
    00:46:32 up 115 days, 9:13, 3 users, load average: 0.35, 1.02, 0.94

  • 11-10-2008, 01:58:09
    #30
    plazma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar, leasewebden 12 gün önce paypal ile alışverişimi yaptım ve bugün sabah 12 de sunucu freebsd olarak teslim edildi, arada support için en erken 2 günde cevap aldım, sunucu bugün yarın dendi hep herneyse, bugün cpanel tam olarak çalışmıyordu geldiğinde bazı ayarları yapmadan teslim etmişler kendimiz yaptık fakat bi sebepten down oldu, esas bomba burada başladı... maillere ticketlara saat sabah 12 den beri cevap yok sunucu down =) zaten 12 günde geldi, remote reboot özelliği panelde aktif değil, adamlara live chat ten ulaştım, ilgilenicez vs demek yerine hızlı destek istiyorsanız beklemek yerine, hizmet paketlerimizden satın almalısınız diyorlar 100€-400€ arası aylık... Burasıyla çalışıpta bu support problemini aşmış tecrübeli arkadaşlar varsa ve bilgilendirirse sevinirim yoksa illallah diyerek bırakıp gidicem makineyi =)

    Sevgili Plazma

    Öncelikle seçiminiz için teşekkür ederim.
    Sunucu teslim süresi seçilen konfigurasyona bağlı olarak değişim göstermektedir. Sitemizde Express Server olarak tabir edilen sunucuları 24 saat içerisinde teslim etmekteyiz. Diğer seçeneklerimizde özel konfigurasyon uygulandığı için teslimat süresi ( yoğun talepler nedeniyle şu anda 5-6 iş günü ) 2-3 iş günü sürmektedir. Kısa vadede yapacağımız yeni yatırımlarla uzun olan teslimat süresini 1-2 iş gününe indirmeyi planlıyoruz.
    Takdir edersinizki bünyesinde 15.000 sunucu barındıran bir firmanın, açılan ticketlara bir kaç saat içerisinde cevap vermesi beklenemez ( 2 günün çok uzun bir süre olduğunu kabul edip özeleştirimizi yapıyorum, fakat bu konudada ciddi değişiklikler sunacağız ). Sitemizde sunduğumuz SLA paketlerinden hizmet alan müşterilerimize öncelik tanıma zorunluluğumuz var. ( Müşterisi olmadığınız bir bankaya gidip numaratorden numara aldığınız zaman, sizden 20 dakika sonra gelen banka müşterisinin bankamatik kartı ile çektiği numara sayesinde sizin önünüze geçmesi örneğini verebilirim). Bu demek değildir ki sizleri umursamayıp sona atıyoruz. 2 gruptan oluşan sistem mühendislerimizin 1.grubu SLA paketi alan müşterilere, diğer grup ise ücretsiz hizmet sunduğumuz müşterilerimizin taleplerini yerine getirmektedir.
    İşletim sistemi kurulu olarak teslim ettiğimiz sunuculara panel kurulumunu, kullanıcının kendisinin yapması gerekmektedir.
    Probleminizi daha efektif çözebilmek için pm den ticket numaranızı alabilirmiyim.

    grikare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmişte bir süre leaseweb'le çalışmışlığım oldu, mesai saatleri dışında ve resmi tatillerde çalışmıyorlardı.
    Ayrıca ödeme yapmadığınızda cumaya kadar beklerler, cuma günü mesai bitimi sunucunuzu kapatıp giderler ödeme yapsanızda pazartesi öğlene dek kıvranır durursunuz.
    illa avrupada sunucu barındırmak istiyorsanız ve almanyada bir akrabanız varsa Deutsche Telekom'dan almanızı şiddetle öneririm, min. 12 aylık sözleşme isterler ve her ay abonenin sahip olduğu telefon faturasına sunucu bedelini eklerler.
    not: tabi ücretiyle destek hizmeti aldığınızda işler değişir.
    Sevgili grikare

    Görüşleriniz için teşekkür ederim.
    Destek departmanı haricinde (4 vardiya düzeni ile çalışmaktadır), Sunucu kurulum ve sipariş hazırlama departmanları hafta içi mesai saatlerinde ( çoğu zaman mesai saati + 2 yada +3 saat ( kısacası tüm ticketlar cevaplanana kadar )) çalışmaktadır.
    Muhasebe bölümü her ayın takvim başlangıcından itibaren 5 iş günü süre ile ödemenin yapılmasını bekler. Aslolan ödeme tarihi her ayın son iş gününden öncesidir ve tabiki bunun 1 hafta öncesinde ödemenizin olduğunu hatırlatan bir uyarı mesajı müşterimize gönderilir. Bu zaman zarfında ödeme hala yapılmamışsa kullanıcı suspend edilir.

    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında Leaseweb ile çalışacaktık hatta forumdaki arkadaşların önerisi doğrultusunda bu çalışma durumunu 100 sunucudan fazla biçimde partnerlik tarzında yapacaktık-kii WHT de gördüğümüz yorumlar ve gerçekten Leaseweb ile çalışanların söylediklerini duyana kadar.. Sonra vaz geçtik.
    Yine forumda göreceksiniz konu ile ilgili kimseye Leaseweb önermiyorum.. Ha! Gider bayisinden alırsanız işler değişir.
    Osman Bey,

    Görüşleriniz için teşekkür ederim.
    Destek ve teslimat konusunda iyileştirme çalışmalarımız sürmektedir. WHT ve diğer forumlardaki olumsuz görüşlerin çokluğundan haberdarız. Fakat bir o kadarda memnuniyet mesajlarını okuyoruz. Bir Türk olarak samimi olmam gerekirse, destek konusunda sadece Türkiye için özel olarak ağırlık göstereceğime emin olabilirsiniz.
    Bayiden almanın avatajları + ve - olarak pek çok şekilde sıralanabilir. Biz Türkiye partnerlerimizden olan Aysima/Ayberk Beyden karşılıklı olarak memnunuz. Uzun süredir forumu takip ettiğim kadarıyla müşterilerde Aysima'dan.
    LeaseWeb için Türkiye sayfasını özel olarak açtığımızı söyleyebilirim.



    Konu dışındaki görüşleriniz için lütfen https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ye-masasi.html
    linkini kullanalım.

    Saygılarımla
    Murat Bayhan
  • 11-10-2008, 04:52:46
    #31
    Kurumsal PLUS
    LeaseWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Osman Bey,
    Görüşleriniz için teşekkür ederim.
    Destek ve teslimat konusunda iyileştirme çalışmalarımız sürmektedir. WHT ve diğer forumlardaki olumsuz görüşlerin çokluğundan haberdarız. Fakat bir o kadarda memnuniyet mesajlarını okuyoruz. Bir Türk olarak samimi olmam gerekirse, destek konusunda sadece Türkiye için özel olarak ağırlık göstereceğime emin olabilirsiniz.
    Bayiden almanın avatajları + ve - olarak pek çok şekilde sıralanabilir. Biz Türkiye partnerlerimizden olan Aysima/Ayberk Beyden karşılıklı olarak memnunuz. Uzun süredir forumu takip ettiğim kadarıyla müşterilerde Aysima'dan.
    LeaseWeb için Türkiye sayfasını özel olarak açtığımızı söyleyebilirim.
    Konu dışındaki görüşleriniz için lütfen https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ye-masasi.html
    linkini kullanalım.
    Saygılarımla
    Murat Bayhan
    Merhaba Murat bey,

    WHT üzerinde de LeaseWEB'i temsil eden bir kişi görmüştüm.. sanırım bu tür halka açık forumlara Veri merkezi önem gösteriyor.. Amerika da IWEB vardır bilirsiniz. "http://iweb.com/" Bizim gibi firmalara LeaseWEB'in teknik destek vermesine gerek yoktur örnek iweb sunucu teslimatı ve fiziksel işlemler ayrıca arızalı ürünün değiştirilmesi gibi konularda kesin süre garantisi vermektedir. Bu şekilde bir hizmet yapısına geçerseniz LeaseWeb ile çalışmayı düşünebiliriz. Kusura bakmayın ama WHT de bir RAM değişiminin 5 gün sürdüğünü anlatan dert yanan insanlar bile mevcut bu yapıda zaten devam etmesi mümkün değil kısa sürede bence de destek sistemini iyileştirmeniz gerekir. LeaseWEB ile çalışan insanlar şuana kadar bu tür sorunlar yaşamadı yaşaması kötü olur bence tamamı bu konudaki sıkıntılarını yine halka açık forumlarda dile getirecektir buda insanların LeaseWeb’i seçmemesi konusunda büyük rol oynar.

    Kolay Gelsin
  • 11-10-2008, 04:53:43
    #32
    LeaseWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili Plazma
    Öncelikle seçiminiz için teşekkür ederim.
    Sunucu teslim süresi seçilen konfigurasyona bağlı olarak değişim göstermektedir. Sitemizde Express Server olarak tabir edilen sunucuları 24 saat içerisinde teslim etmekteyiz. Diğer seçeneklerimizde özel konfigurasyon uygulandığı için teslimat süresi ( yoğun talepler nedeniyle şu anda 5-6 iş günü ) 2-3 iş günü sürmektedir. Kısa vadede yapacağımız yeni yatırımlarla uzun olan teslimat süresini 1-2 iş gününe indirmeyi planlıyoruz.
    Takdir edersinizki bünyesinde 15.000 sunucu barındıran bir firmanın, açılan ticketlara bir kaç saat içerisinde cevap vermesi beklenemez ( 2 günün çok uzun bir süre olduğunu kabul edip özeleştirimizi yapıyorum, fakat bu konudada ciddi değişiklikler sunacağız ). Sitemizde sunduğumuz SLA paketlerinden hizmet alan müşterilerimize öncelik tanıma zorunluluğumuz var. ( Müşterisi olmadığınız bir bankaya gidip numaratorden numara aldığınız zaman, sizden 20 dakika sonra gelen banka müşterisinin bankamatik kartı ile çektiği numara sayesinde sizin önünüze geçmesi örneğini verebilirim). Bu demek değildir ki sizleri umursamayıp sona atıyoruz. 2 gruptan oluşan sistem mühendislerimizin 1.grubu SLA paketi alan müşterilere, diğer grup ise ücretsiz hizmet sunduğumuz müşterilerimizin taleplerini yerine getirmektedir.
    İşletim sistemi kurulu olarak teslim ettiğimiz sunuculara panel kurulumunu, kullanıcının kendisinin yapması gerekmektedir.
    Probleminizi daha efektif çözebilmek için pm den ticket numaranızı alabilirmiyim.
    Sevgili grikare
    Görüşleriniz için teşekkür ederim.
    Destek departmanı haricinde (4 vardiya düzeni ile çalışmaktadır), Sunucu kurulum ve sipariş hazırlama departmanları hafta içi mesai saatlerinde ( çoğu zaman mesai saati + 2 yada +3 saat ( kısacası tüm ticketlar cevaplanana kadar )) çalışmaktadır.
    Muhasebe bölümü her ayın takvim başlangıcından itibaren 5 iş günü süre ile ödemenin yapılmasını bekler. Aslolan ödeme tarihi her ayın son iş gününden öncesidir ve tabiki bunun 1 hafta öncesinde ödemenizin olduğunu hatırlatan bir uyarı mesajı müşterimize gönderilir. Bu zaman zarfında ödeme hala yapılmamışsa kullanıcı suspend edilir.
    Osman Bey,
    Görüşleriniz için teşekkür ederim.
    Destek ve teslimat konusunda iyileştirme çalışmalarımız sürmektedir. WHT ve diğer forumlardaki olumsuz görüşlerin çokluğundan haberdarız. Fakat bir o kadarda memnuniyet mesajlarını okuyoruz. Bir Türk olarak samimi olmam gerekirse, destek konusunda sadece Türkiye için özel olarak ağırlık göstereceğime emin olabilirsiniz.
    Bayiden almanın avatajları + ve - olarak pek çok şekilde sıralanabilir. Biz Türkiye partnerlerimizden olan Aysima/Ayberk Beyden karşılıklı olarak memnunuz. Uzun süredir forumu takip ettiğim kadarıyla müşterilerde Aysima'dan.
    LeaseWeb için Türkiye sayfasını özel olarak açtığımızı söyleyebilirim.
    Konu dışındaki görüşleriniz için lütfen https://www.r10.net/dedicated-co-loca...ye-masasi.html
    linkini kullanalım.
    Saygılarımla
    Murat Bayhan

    Merhabalar : Murat bey oncelikle , duyarli davranip platformda gerekli elestirileri ve sorulari yanitlamaniz firmanizin prestiji icin oldukca olumlu 1 davranis bicimi fakat :


    "Takdir edersinizki bünyesinde 15.000 sunucu barındıran bir firmanın, açılan ticketlara bir kaç saat içerisinde cevap vermesi beklenemez ( 2 günün çok uzun bir süre olduğunu kabul edip özeleştirimizi yapıyorum, fakat bu konudada ciddi değişiklikler sunacağız ). Sitemizde sunduğumuz SLA paketlerinden hizmet alan müşterilerimize öncelik tanıma zorunluluğumuz var."

    Oldukca fazla verimerkeziyle calistim , boyle yukaridaki gibi 1 mantik guduldugunu gormedim.Softlayer gibi 1 verimerkeziyle yaklasik 2 seneye yakin calisiyorum , tahmin edersinizki en az sizin kadar yada daha fazla (net sunucu rakamlarini bilmiyorum) sunuculari mevcutturki 3 farkli eyalette verimerkezleri var (Dallas , Seattle , Washington) actiginiz ticket'a en gec 13dk sonra cevap gelir (olagan ustu 1 durum yoksa) ki kuskusu olan 1 sirket varsa deneyebilir.Yani bu su degildir , binlerce sunucu barindiriyoruz o yuzden boyle cok aksakliklar cok gecikmeli cevaplar geliyor , diye 1 mazaret olamaz.Bu sekilde 1 savunma bicimi bu tarz prestijli ve buyuk 1 verimerkezine yakismiyor.Eger The-planet , Softlayer , Liquidweb gibi dunyanin en buyuk ve prestijli verimerkezleri 10.000+ sunucu barindirdigina karsin support time'larini belirli 1 kritere oturtmuslarsa , demekki sizinde buyuk adimlar atmaniz gerekmekte. (nitekim degisikliklerin gelecegini soylediniz sevindirici.).

    Ozetle : Sorunlarin farkinda olmaniz ve oz elestri yapmaniz guzel oldugu kadar , o yanlislari-aksakliklari oturttugunuz bahaneler de oldukca dusundurucu.


    iyi calismalar.
  • 11-10-2008, 08:13:51
    #33
    leaseweb destek bölümünde geçikmeler olabilir olduda yaşadım, ancak bu başlıktaki gibi bir rezalet söz konusu degildir. Rezalet olabilecek kriterleri bir çok konuda gördük bu olsa olsa aksaklık belkide kısmen kusur sayılır.
  • 11-10-2008, 09:11:57
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Serkan Özduman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orası profesyonel değilse Türkiye' de profesyonel hiç yok demektir. Tabiki de profesyonel 4 aydır hiç sorun yaşamadım. Ne sunucularla ilgili nede iletişimde.
    Derdim olunca anlatabiliyorum ve gerekli yardımıda yapıyorlar.
    Profesyonel olarak sizin beklentileriniz nedir acaba.?
    Koskoca Ocom grubu. Apartman katında kurulmuş bir Dc değil.


    İnan bana, 4 ay profesyonelliğe karar vermek için ölçüt değil. Hele gele Leaseweb gibi yaşlı bir verimerkezi için, devede kulak gibi bir benzetme. Gerçek profesyonel hizmeti nerede yaşarsın biliyor musun, SoftLayer, Equinox gibi yerlerde..

    Profesyonellik, siparişi verince aynı gün sunucuyu almak değil emin ol. Ben 3 saatte teslim alıyorum sunucumu başka bir Hollanda merkezli DC'den. Bana göre onlar da profesyonel değil.

    Bana göre profesyonellik, firmanın müşteriye gönderdiği maillerde, telefonu nasıl açtıklarında veya chatteki konuşmalarında başlar. Gerçek profesyonellik ve kurumsal kimliğini tamamlamış firmalar bu şekilde çalışır sen de biliyorsun bunları.

    Bu arada eğer Pozitif Solutions Serkan isen, seninle tanışıyoruz, msn adresini gönderir misin?
  • 11-10-2008, 09:59:32
    #35
    Leaseweb ile 1 yıl çalıştım ama herhangi bir sorun yaşamadım. Bu tür bir gecikme de yaşamadım. Bazıları çok fazla abartıyor meseleyi.
  • 11-10-2008, 11:55:20
    #36
    24 saattir sunucu down =)...