Merhabalar : Yorumlarin tumunu okudum , 1 kere cok buyuk 1 verimerkezi olmalari yuzlerce bayileri binlerce sunuculari olmalari bazi departmanlarda amator ve yetersiz olduklari anlamina gelmiyor.Leaseweb 'i ben bizzati bazi sirketlere onerdim zamaninda "Ni-Osman" gibi , support sıkıntısı olan 1 verimerkezi , bunu kimse inkar edemez , WHT 'de zamaninda bazi yorumlar okumustumki , turkiyedende sorun yasayan kisiler oldu.Bu yasanan sorunu , alinan sunucu paketi managed olup olmamasi ile 1 alakasi bulunmamakta , bulunamazda.Verimerkezi 10 euroya dahi sunucu satsa arkadasinda durmak zorundadir ve down olan sunucuya ilk once bakacak yetkili mercih'te Verimerkezi teknisyenleri duruma gorede ust duzey bilgiye sahip olan sistem adminleridir.Dolayisi ile , adamlarin switch'lerinin markalari , router'lerinin markalari , sunlar bunlar bazi olumsuzluklari degistirmez.Altini ciziyorum Leaseweb iyidir hostur , fiyatlari cok iyidir networkleri kalitedir , fakat iyi 1 partner'den sunucu edinilmesi daha makbuldur aysima.com.tr gibi.Umarim sorununuz kisa zamanda cozulur. (aysima.com.tr yogun sekilde leaseweb ile calisiyorlar ondan ornek gosterdim.)
Not : Basligi sikayetler bolumune tasiyorum yeri burasi degil.
iyi calismalar.