Konu
Leaseweb Rezaleti =)
11-10-2008, 09:59:32
#35
tunaltay
Leaseweb ile 1 yıl çalıştım ama herhangi bir sorun yaşamadım. Bu tür bir gecikme de yaşamadım. Bazıları çok fazla abartıyor meseleyi.