• 15-10-2006, 17:41:22
    #10
    Reglenen yer: http://www.domainsite.com/
    buraya ingilizce bir mail at durumu bildir.Seni türkiyedeki ana bayilerine yönlendirecekler.Tr ana bayisi de senden nüfüs cuzdanı fotokopisini faxla ister.Onu yolladıktan sonra domaıne sahip olabilirsin.

    ~ 1 sene önce surkent hostta benım 2 domaınım kalmıstı.Onları bu anlattıgım sekılde almıstım.Yurtdısındakı servis sağlayıcı beni karegen.com a yönlendirmişti.Nüfus cüzdanımın fotokopisini istediler ve 1 saat içinde domaınlere kavuştum
  • 15-10-2006, 17:44:11
    #11
    hostanadolu ile gec bi.Cunku suanda onların ustune gozukuyor.Bence bir hosting sirketi bunu yapmaz.cunku onlar aylardır piyasadalar bi yanlıs anlasılma olabilir.
  • 15-10-2006, 17:46:12
    #12
    tamam da şimdi benim anlamadığım şey,benim domain tosih.net te mi kaldı,yoksa anadoluhostta mı? Yani anadolu hosttaysa belki onlara mail atarsam geri verebilirler aynı şekilde,yani hiç yurtdışı uğraşmadan.Çünkü şimdi sorunun nerde olduğunu da bilmiyorum,yani ne yazmam gerekir?
  • 15-10-2006, 17:48:53
    #13
    Ozaman hostanadolu ile irtibata geç
  • 15-10-2006, 17:55:05
    #14
    ok,şimdi mail gönderiyorum,inş. halledilir.Sizlere de yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..Şu mübarek ramazan ayında böyle kişiler yüzünden bu sıkıntıları çekmek gerçekten zor,inş aynı sıkıntıları ve daha fazlasını bu kişilerde yaşar.
  • 15-10-2006, 18:05:41
    #15
    Kurumsal PLUS
    hocam türk insanlar ile muhattab olmak için alantron derim böyle konularda çok daha iyi oluyor özellikle tekrar yazarsın soruna çözüm gelmez ise yüzlerce yol var mutlaka alırız domaini...
  • 15-10-2006, 20:25:36
    #16
    slm arkadaşlar bugün baya bir olay çıkarttım ama bir yönden de kendimce haklıydım,çünkü sunucular gitmiş,sunucu sahipleri yok ortada,hiçbir bilgi verilmiyor ve bu yüzden sizde tahmin edersiniz ki dolandırıldığımı sandım.Biraz önce o arkadaş ile görüştüm ve bazı sorunlar nedeniyle iletişim kuramamış ve kendisinin de mağdur durumda olduğunu anlattı.Server.gen.tr de barındırkları sunucularında çıkan sorunlardan dolayı,ordaki yetkililer bir türlü düzeltememişler sorunu ve bunlarında parasını geciktirmişler.Şimdi diyeceğim şudur ki burada ismini verdiğim kişiler yani "SeFiqiBo" ve "tosih" nickli kişilerin bir suçu yoktur bu konuda.Herkesten özürdiliyorum ve yardım eden arkadaşlara da teşekkür ediyorum.Ayrıca bu konunun silinmesini yada kilitlenmesini rica ediyorum,saygılarımla...
  • 27-10-2006, 00:19:05
    #17
    HostAnadolu nerede , Tosih.Net ne alaka. Telefon numaram 0544 764 78 57 0535 818 22 86. Karabük e gelecek olan varsa görüşelim. Çayımı içebilirsiniz
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu mübarek ramazan ayında böyle kişiler yüzünden bu sıkıntıları çekmek gerçekten zor,inş aynı sıkıntıları ve daha fazlasını bu kişilerde yaşar.
    Böyle kişilerden kastınız nedir?Domaini bana siz açtırmadınız. Tosih.Net ödemeyi yaptı ve kendisine domain açmamı istedi , ben onlara açtım domaini. Normal şartlarda sizi hiç muhattap kabul etmeyebilirdim. fakat admin@siberpaylasim.com msn ini sizin kullandığınızdan dolayı tosih.net in sahibini telefonla aradım ve durum hakkında bilgi ve izin aldım. Yani siz bizimle değil , hiçbir çıkarımız olmamasına rağmen biz sizinle şu mübarek
    Ramazan'da uğraştık.
    Domain transferinde işlemleri domaini bulunduran firma değil , transferin yapılacağı firma başlatır. Siz bana isimtescilde ki hesabınızın kullanıcı adı ve şifresini veriyorsunuz , transfer işlemini başlatın diyorsunuz. Bu iş böyle işlemezki. Transferi biz değil , isimtescil başlatır , biz onayı veririz. Herhangi bir talep geldiğinde de benim tarafımdan onayın verileceğini (domaini açtıran İbrahim Akkanat tan domain transferinin yapılma iznini aldım ) defalarca size söyledim. Üzerime vazife olmamasına ve hiçbir çıkarım olmamasına rağmen isimtescildeki hesabınızdan transferi ben başlattım , kredi kartı bilgileri istiyor , kendi kartımdan geçmemi istiyorsunuz.Kusura bakmayın ve nafile bunu benden beklemeyin.Lütfen konu açarken de çarpıtmadan anlatın.
    Bu arada Karabük e gelecek arkadaş için:
    Ragıp Serdar ACAR
    05358182286
    05447647857
  • 27-10-2006, 00:38:04
    #18
    HostAnadolu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HostAnadolu nerede , Tosih.Net ne alaka. Telefon numaram 0544 764 78 57 0535 818 22 86. Karabük e gelecek olan varsa görüşelim. Çayımı içebilirsiniz

    Böyle kişilerden kastınız nedir?Domaini bana siz açtırmadınız. Tosih.Net ödemeyi yaptı ve kendisine domain açmamı istedi , ben onlara açtım domaini. Normal şartlarda sizi hiç muhattap kabul etmeyebilirdim. fakat admin@siberpaylasim.com msn ini sizin kullandığınızdan dolayı tosih.net in sahibini telefonla aradım ve durum hakkında bilgi ve izin aldım. Yani siz bizimle değil , hiçbir çıkarımız olmamasına rağmen biz sizinle şu mübarek
    Ramazan'da uğraştık.
    Domain transferinde işlemleri domaini bulunduran firma değil , transferin yapılacağı firma başlatır. Siz bana isimtescilde ki hesabınızın kullanıcı adı ve şifresini veriyorsunuz , transfer işlemini başlatın diyorsunuz. Bu iş böyle işlemezki. Transferi biz değil , isimtescil başlatır , biz onayı veririz. Herhangi bir talep geldiğinde de benim tarafımdan onayın verileceğini (domaini açtıran İbrahim Akkanat tan domain transferinin yapılma iznini aldım ) defalarca size söyledim. Üzerime vazife olmamasına ve hiçbir çıkarım olmamasına rağmen isimtescildeki hesabınızdan transferi ben başlattım , kredi kartı bilgileri istiyor , kendi kartımdan geçmemi istiyorsunuz.Kusura bakmayın ve nafile bunu benden beklemeyin.Lütfen konu açarken de çarpıtmadan anlatın.
    Bu arada Karabük e gelecek arkadaş için:
    Ragıp Serdar ACAR
    05358182286
    05447647857

    Serdar bey dikkat ederseniz ben bu msjları yazalı 12 gün olmuş,yani olayın ilk ceryan ettiği günler sayılır ve ogünlerde gerçekten ne yapcağımı bilmiyordum,zaten burdaki lafım size değildi,sağolun çok yardım ettiniz farkındayım,bende isizi çok meşgul ettim ama hala domainimin süresi bitince ne olacağı konusunda mullaktayım,yani bazılar domain askıya laınır sitene ulaşılmaz falan diyor,o yüzden içimde hala bir tedirginlik var.Sonuçta ben size güvendiğim için için bilgilerimi verdim,eğer domain sizde güvende olacaksa size ödememi yapar tekrar uzatırım domain süremi.Tekrar teşekkür ederim yardımlarınız için..