ok,şimdi mail gönderiyorum,inş. halledilir.Sizlere de yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..Şu mübarek ramazan ayında böyle kişiler yüzünden bu sıkıntıları çekmek gerçekten zor,inş aynı sıkıntıları ve daha fazlasını bu kişilerde yaşar.