Konu
Ne yapacağımı bilmiyorum..!!!
15-10-2006, 17:55:05
#14
hackxien
ok,şimdi mail gönderiyorum,inş. halledilir.Sizlere de yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim..Şu mübarek ramazan ayında böyle kişiler yüzünden bu sıkıntıları çekmek gerçekten zor,inş aynı sıkıntıları ve daha fazlasını bu kişilerde yaşar.