tamam da şimdi benim anlamadığım şey,benim domain tosih.net te mi kaldı,yoksa anadoluhostta mı? Yani anadolu hosttaysa belki onlara mail atarsam geri verebilirler aynı şekilde,yani hiç yurtdışı uğraşmadan.Çünkü şimdi sorunun nerde olduğunu da bilmiyorum,yani ne yazmam gerekir?