slm arkadaşlar bugün baya bir olay çıkarttım ama bir yönden de kendimce haklıydım,çünkü sunucular gitmiş,sunucu sahipleri yok ortada,hiçbir bilgi verilmiyor ve bu yüzden sizde tahmin edersiniz ki dolandırıldığımı sandım.Biraz önce o arkadaş ile görüştüm ve bazı sorunlar nedeniyle iletişim kuramamış ve kendisinin de mağdur durumda olduğunu anlattı.Server.gen.tr de barındırkları sunucularında çıkan sorunlardan dolayı,ordaki yetkililer bir türlü düzeltememişler sorunu ve bunlarında parasını geciktirmişler.Şimdi diyeceğim şudur ki burada ismini verdiğim kişiler yani "SeFiqiBo" ve "tosih" nickli kişilerin bir suçu yoktur bu konuda.Herkesten özürdiliyorum ve yardım eden arkadaşlara da teşekkür ediyorum.Ayrıca bu konunun silinmesini yada kilitlenmesini rica ediyorum,saygılarımla...