• 04-07-2008, 11:27:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar geçenlerde vps aldım konum halen mevcut link sitem hızlı olucak bu yüzden tr lokasyon istiyorum dedim! artısı hizmet veremeyecekseniz beni uğraştırmayın dedim micro hiç kimseye bişey sormadan sitemi alman sunucularına taşıyor! ki ben 1 site için vps almışım... Siteme girdim fakat lanet okuyorum kaplumbağadan da beter akıl var mantık var ben böyle hizmet almayı düşünsem zaten yabancılardan reseller alırım veya hosting! Doğal olarak paketimi iptal edin dedim! sizinle bu şekilde anlaşmadım dedim; savunma enteresan siteniz çalışmıyor mu? Buradaki bir çok kişi firma diye geçiniyor arkadaşlar bu microda bunlara dahil hiç biri firma değil! adam kaynakçı bilgisayarcılığa soyunmuş hal böyle olunca cevaplarda buna benzer oluyor...
  • 04-07-2008, 12:18:28
    #2
    BySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar geçenlerde vps aldım konum halen mevcut link sitem hızlı olucak bu yüzden tr lokasyon istiyorum dedim! artısı hizmet veremeyecekseniz beni uğraştırmayın dedim micro hiç kimseye bişey sormadan sitemi alman sunucularına taşıyor! ki ben 1 site için vps almışım... Siteme girdim fakat lanet okuyorum kaplumbağadan da beter akıl var mantık var ben böyle hizmet almayı düşünsem zaten yabancılardan reseller alırım veya hosting! Doğal olarak paketimi iptal edin dedim! sizinle bu şekilde anlaşmadım dedim; savunma enteresan siteniz çalışmıyor mu? Buradaki bir çok kişi firma diye geçiniyor arkadaşlar bu microda bunlara dahil hiç biri firma değil! adam kaynakçı bilgisayarcılığa soyunmuş hal böyle olunca cevaplarda buna benzer oluyor...
    Uşağum hakkaten arayarak mı buluyorsunuz aldığınız hizmeti yoksa tombaladan ne çıkarsa mı diyorsunuz. Neden herşeyi başta araştırıp hizmet sorun çıkarınca yazı yazmak yerine baştan uzak durmuyorsunuz? İlgili kişi (veya firma) yükümlülüklerini yerine getirmediği için sadece suçluysa, size söyledikleri ile daha da suçludur. Kaynakçı derken tam olarak ne demek istediniz? Bildiğimiz demir kaynağı olmasın o?
  • 04-07-2008, 13:16:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kardeşim sizin gibileri sayıylamı veriyolar bana ? sana dedimki telekom kaynaklı problemlerden dolayı VPS ' nizi almanyaya taşıdık türkiyede olsa hiç açılmayacaktı siteniz ve şuan gayet hızlı açılıyor siteniz.. derdiniz ne sizin ? bide gelmiş benden para iadesi istiyosun gir bak benim tüm konularıma 3 gün içinde para iadesi yazar bu zaman dilimi dışında hiç bir şekilde iade YOKTUR ! aynı zamanda hizmetini alıyosun şuan gelmişsin sen ne hakla beni kötülüyosun ! Kaynakçı tabiri senin gibilere yakışır Konu ilgili kişilere rapor edildi..
  • 04-07-2008, 13:42:02
    #4
    Eğer hizmet Türkiye'den alınmışsa ve bunu garanti ederek hizmet verdiyseniz o şekilde hizmet verek zorundasınız. Satıcı, alıcının rizasını almadan bu işlemi gerçekleştirmesi şuanki gibi haksız konuma düşmesine neden olur.
  • 04-07-2008, 13:42:39
    #5
    trickster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer hizmet Türkiye'den alınmışsa ve bunu garanti ederek hizmet verdiyseniz o şekilde hizmet verek zorundasınız. Satıcı, alıcının rizasını almadan bu işlemi gerçekleştirmesi şuanki gibi haksız konuma düşmesine neden olur.
    +rep
    Ama yok, olsa verirdim.
  • 04-07-2008, 14:50:39
    #6
    Üyeliği durduruldu
    zuperboy92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim sizin gibileri sayıylamı veriyolar bana ? sana dedimki telekom kaynaklı problemlerden dolayı VPS ' nizi almanyaya taşıdık türkiyede olsa hiç açılmayacaktı siteniz ve şuan gayet hızlı açılıyor siteniz.. derdiniz ne sizin ? bide gelmiş benden para iadesi istiyosun gir bak benim tüm konularıma 3 gün içinde para iadesi yazar bu zaman dilimi dışında hiç bir şekilde iade YOKTUR ! aynı zamanda hizmetini alıyosun şuan gelmişsin sen ne hakla beni kötülüyosun ! Kaynakçı tabiri senin gibilere yakışır Konu ilgili kişilere rapor edildi..
    sizin konuşmaya hakkınız yok! matbaacısınız ne haddinize sunucu işi! ödememi gerçekleştireceksiniz bunu çok emin bir dille söylüyorum! sahtekarsınızda bunuda açık ve net söylüyorum... firma olduğunuzu söylediniz ne firmasısınız? ayakkabı firmasımı? ağırlık ürünleriniz nelerdir köselemi? nelere çattık ya... üstten aşağıya haksızzsın! tr lokasyon olacak ve hızımı olacak demiştim halende aynı şeyleri vurguluyorum terbiyesizleşmenin hiç lüzümü yok! aranan özelliklerde bunu çok açık net beyan etmişim ben beni açımdan hiç bir problem beni ilgilendirmez! siz kafanıza göre sunucu değişikliği yapamazzsınız! bunu hiç bir şekilde kabul etmem! micro verdiğiniz hizmetten memnun değilim! telekom kaynaklı şikayetlerden de kendi çenenizi yorarsınız bize hikaye okumayın!...

    Buna hizmet dışı terbiyesizlik denir!
  • 04-07-2008, 14:52:12
    #7
    iyide mesela ben tr lokasyon veya yurtdışı konusuna çok önem veririm.

    tr lokasyon diye hizmet aldıysam onun ne olursa olsun tr de olmasını isterim. sonuçta parasını vermişim hizmeti de almam gerek. fakat aradan 5 gün geçse bile hizmet aldığım yer bana anlaşmamızdaki gibi tr den hizmet sağlayamıyosa ödemesini geri yapmasını isterim.
  • 04-07-2008, 14:53:19
    #8
    Üyeliği durduruldu
    UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay ilginç geldi bana.
    Orta da reklam konusu yok ki bence ?
    Çünkü mb, kısa bir süre önce Türkiye'ye geçmişti, o zaman çektiği sıkıntıları gerçekten biliyorum çok çabaladılar, ardından tekrar Almanya'ya geçtiler ve şuan %99 uptime ile gidiyorlar nerdeyse, sonuçta ortada ne dolandırıcılık var ne de başka bir şey.
    Türkiye'den Almanya ya geçmekte zorunlu idi yanılmıyorsam, microbilişim sadece vps bayii yani sunucu onlar ait değil.
    O yüzden burada onların pek bir suçu olduğunu düşünmüyorum.
    zorunlu olması beni ilgilendirmez tr lokasyon istiyorum ben! olmasıda yetmiyor hız istiyorum bir site için vps almışım bırakın bu kadarınıda isteyeyim!... hizmet veremeyecekseniz başında da söyledim bırakın hiç başlamayalım! anlamama özürlü insanlaramı denk geldim ne?
  • 04-07-2008, 14:55:54
    #9
    Üyeliği durduruldu
    BySouL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zorunlu olması beni ilgilendirmez tr lokasyon istiyorum ben! olmasıda yetmiyor hız istiyorum bir site için vps almışım bırakın bu kadarınıda isteyeyim!... hizmet veremeyecekseniz başında da söyledim bırakın hiç başlamayalım! anlamama özürlü insanlaramı denk geldim ne?
    Ne yapılsa suç, adam siten kapalı kalmasın diye hiç bir ekstra ücret talep etmeden gidip sunucunu taşıyor ama buna rağmen gelip burada adamı suçluyorsunuz. Merak ediyorum telekom problemlerinin nasıl önüne geçmesini bekliyorsunuz MB'nin? Hayır böyle bir yöntem varsa söyleyin bizde bilelim. Ama devir iyilik yap denize at devri olduğu için sizde haklısınız. Bu arada arkadaşlar kablumbağa gibi açılan site Rize City Rizede Tek! Youtube Yahoo Rizeyi izlesene bu arkadaşın küçükken okulda kaplumbağıyı nasıl öğrendiğini çok merak ediyorum.