zuperboy92 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim sizin gibileri sayıylamı veriyolar bana ? sana dedimki telekom kaynaklı problemlerden dolayı VPS ' nizi almanyaya taşıdık türkiyede olsa hiç açılmayacaktı siteniz ve şuan gayet hızlı açılıyor siteniz.. derdiniz ne sizin ? bide gelmiş benden para iadesi istiyosun gir bak benim tüm konularıma 3 gün içinde para iadesi yazar bu zaman dilimi dışında hiç bir şekilde iade YOKTUR ! aynı zamanda hizmetini alıyosun şuan gelmişsin sen ne hakla beni kötülüyosun ! Kaynakçı tabiri senin gibilere yakışır Konu ilgili kişilere rapor edildi..
sizin konuşmaya hakkınız yok! matbaacısınız ne haddinize sunucu işi! ödememi gerçekleştireceksiniz bunu çok emin bir dille söylüyorum! sahtekarsınızda bunuda açık ve net söylüyorum... firma olduğunuzu söylediniz ne firmasısınız? ayakkabı firmasımı? ağırlık ürünleriniz nelerdir köselemi? nelere çattık ya... üstten aşağıya haksızzsın! tr lokasyon olacak ve hızımı olacak demiştim halende aynı şeyleri vurguluyorum terbiyesizleşmenin hiç lüzümü yok! aranan özelliklerde bunu çok açık net beyan etmişim ben beni açımdan hiç bir problem beni ilgilendirmez! siz kafanıza göre sunucu değişikliği yapamazzsınız! bunu hiç bir şekilde kabul etmem! micro verdiğiniz hizmetten memnun değilim! telekom kaynaklı şikayetlerden de kendi çenenizi yorarsınız bize hikaye okumayın!...

Buna hizmet dışı terbiyesizlik denir!