Arkadaşlar geçenlerde vps aldım konum halen mevcut
link sitem hızlı olucak bu yüzden tr lokasyon istiyorum dedim! artısı hizmet veremeyecekseniz beni uğraştırmayın dedim micro hiç kimseye bişey sormadan sitemi alman sunucularına taşıyor! ki ben 1 site için vps almışım... Siteme girdim fakat lanet okuyorum kaplumbağadan da beter akıl var mantık var ben böyle hizmet almayı düşünsem zaten yabancılardan reseller alırım veya hosting! Doğal olarak paketimi iptal edin dedim! sizinle bu şekilde anlaşmadım dedim; savunma enteresan siteniz çalışmıyor mu? Buradaki bir çok kişi firma diye geçiniyor arkadaşlar bu microda bunlara dahil hiç biri firma değil! adam kaynakçı bilgisayarcılığa soyunmuş hal böyle olunca cevaplarda buna benzer oluyor...