UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olay ilginç geldi bana.
Orta da reklam konusu yok ki bence ?
Çünkü mb, kısa bir süre önce Türkiye'ye geçmişti, o zaman çektiği sıkıntıları gerçekten biliyorum çok çabaladılar, ardından tekrar Almanya'ya geçtiler ve şuan %99 uptime ile gidiyorlar nerdeyse, sonuçta ortada ne dolandırıcılık var ne de başka bir şey.
Türkiye'den Almanya ya geçmekte zorunlu idi yanılmıyorsam, microbilişim sadece vps bayii yani sunucu onlar ait değil.
O yüzden burada onların pek bir suçu olduğunu düşünmüyorum.
zorunlu olması beni ilgilendirmez tr lokasyon istiyorum ben! olmasıda yetmiyor hız istiyorum bir site için vps almışım bırakın bu kadarınıda isteyeyim!... hizmet veremeyecekseniz başında da söyledim bırakın hiç başlamayalım! anlamama özürlü insanlaramı denk geldim ne?