zorunlu olması beni ilgilendirmez tr lokasyon istiyorum ben! olmasıda yetmiyor hız istiyorum bir site için vps almışım bırakın bu kadarınıda isteyeyim!... hizmet veremeyecekseniz başında da söyledim bırakın hiç başlamayalım! anlamama özürlü insanlaramı denk geldim ne?
Ne yapılsa suç, adam siten kapalı kalmasın diye hiç bir ekstra ücret talep etmeden gidip sunucunu taşıyor ama buna rağmen gelip burada adamı suçluyorsunuz. Merak ediyorum telekom problemlerinin nasıl önüne geçmesini bekliyorsunuz MB'nin? Hayır böyle bir yöntem varsa söyleyin bizde bilelim. Ama devir iyilik yap denize at devri olduğu için sizde haklısınız. Bu arada arkadaşlar kablumbağa gibi açılan site
Rize City Rizede Tek! Youtube Yahoo Rizeyi izlesene bu arkadaşın küçükken okulda kaplumbağıyı nasıl öğrendiğini çok merak ediyorum.