• 24-02-2018, 22:45:01
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhabalar sunucuyla oynayan biriyim buna hak veriyorum ama sorun şurda vaad edilen değil limtsiz ve bozulmaz dediler sunucu ve hesabımı komple sildiler şuanda giriş yapılmıyor sakın ola bunların saçma sapan cloud sunucu rezilliğine düşmeyin bozulmaz dedikleri sunucu gitti hesabıma bile giremiyorum sebebi bile yok

    ne kadar absürt bi sebeb gülme krizinden öle bilirim şuan
  • 11-03-2018, 01:47:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu operasyonlar burada sizin küçümseyeceğiniz kadar kolay yürümüyor, bu firmalar da amme hizmeti yapmıyor, sizin firmadan memnun olmadığınız gibi o firmada sizden veya sizin taleplerinizden memnun olmamış olabilir, önemli olan bir mağduriyet yok. Firma "süreklilik arz eden talepleriniz" demiş, nedir bu süreklilik arz eden talepleriniz, 33 TL ye aldığınız hizmette firmaya ne gibi destek yükü oluşturdunuz, Objektif olması için lütfen bunları da paylaşın, kuru kuraya karalama veya kengi egonuzu tatmin için firmanın size en son gönderdiği mesajı yayınlamayın.

    Yıllardır bu sektördeyim, öyle art niyetli müşteriler oluyor ki, 15-20 TL ye bir cloud sunucu alıp, bir de plesk lisansı alıp, sürekli sürekli sunucuyu formatlayıp yeniden kurup her 30 dakikada bir "sunucuyu yeniden kurdum" "plesk lisansı" girer misiniz? gibi taleplerle gelebiliyor, sunucu alınalı 24 saat olmuş 20 kez Yeniden Kurulmuş ve lisans girilmesi için 20 ticket destek talebi oluşmuş, kabul edilebilir gibi değil, insan şaşıyor. Bu sefer fiyat / fayda / kar dengesi rayından çıkıyor. Fakat bunu anlayacak kapasite, idrak edicek kapasite herkeste bulunmuyor, bulunanlarda zaten durumu anlıyor. Saygılar.
  • 11-03-2018, 02:27:43
    #3
    ne kadar absürt bi sebeb gülme krizinden öle bilirim şuan

    Sanal bir sunucu durup dururken bozulmaz.Ne yaptığınızı bilmiyorsanız siz bozarsınız.
  • 11-03-2018, 04:34:40
    #4
    Üyeliği durduruldu
    @SiriusBlack; Hocam konuyu ne kadar da güzel özetlemişsiniz. Sizleri tebrik ederim.
  • 11-03-2018, 13:29:09
    #5
    Bu şikayetleri buraya yazan arkadaşların burada ki ve diğer yerli firmalara yaptıklarını, kınamalarını, aşağılamalarını digitalocean, linode, vultr vb. gibi firmalara da yapmalarını isteriz. Onlara ticket dahi oluşturamayanlar burada yerli firmaları yerden yere vurarak egolarını tatmin etmeye çalışıyorlar, başka birşey değil bu arkadaşlar, okudum okudum bu şikayeti görünce ve bu şahsın lakayıt ve ukala tavırlarını görünce yazmak istedim. normalde yazmam.

    OVH'a yazabiliyor musun "bilader 5 saat oldu onaylayacağınız invoice'nin a... k.... " veya "digitalocean ne aptal firmasın gülmekten karnıma ağrılar girdi, ishal oldum paçadan bırakıyorum", "linode vereceğin cloud'un da seninde" diyebiliyormusunuz? yapamazsınız, hatta onlara böyle ticketler ve mailler de atamazsınız, ama sizlerin destek taleplerine 5-10 dakikada cevap vermeye çalışan, bunun için emek sarfeden yerli firmalara vurun abalıya yapar gibi yapın, gücünüz ancak buna yeter, ama sıkışınca işinizi türk firmalar çözer, çözmesi içinde koluma dolayayım, çıtır çekeyim diye yalakalık yaparsınız.
  • 11-03-2018, 19:27:26
    #6
    Ben pek bu tür konulara dahil olmak istemem.Lakin dayanamadım.

    Bu bölüm moderatör onaylı oldu iyi çok güzel.Lakin bu forumdan birinin yada görevlendirilecek birinin hakkında şikayet açılan firma ile iletişime geçmesi ve öncesinde teyit alması, bilgilendirmesi gerek.Bu şart! Bu şekilde bile suistimal ediliyor. Bir firmanın direkt müşterisi olmayan (o firmadan bayi hosting almış müşterinin müşterisi) nasıl olsa X firmanın sunucularını kullanıyorum diye, X firma hakkında şikayet konusu açabiliyor ve bu onaylanıyor.Şikayeti açan müşteri mi, gerçekten böyle bir durum var mı yok mu, konu aslında nedir..Hiçbir teyit alınmıyor, direkt onaylanıyor !

    Şikayete gelirsek, absürd! Sen sunucuyu boz,sürekli düzeltmelerini iste, sürekli boz, tekrar iste.Bu çocuk oyuncağı değil güzel kardeşim. Aldığın bir fiziki ürünün örneğin arabanın bile belli başlı garanti koşulları var. Bir firma unmanaged (yönetimsiz) bir hizmet sağlıyorsa sana sunucuyu çalışır bir şekilde teslim eder ve sorumluluğu devir eder.

    Ve sizlerin nasıl ki firma seçme hakkınız var ise firmanında dilediği müşteriyle çalışma dilediği ile çalışmama hakkı vardır.Her para ödeyene zaruri hizmet sağlayacak diye bir kaide yoktur.Nasıl bir bir hotel yada gece kulübü seni uygun görmüyor ve içeri almıyorsa teknik desteğe bağlı ve hizmeti kasten kötüye kullanan bir kişiye hizmet sağlamama, müşteri olarak kabul etmeme hakkı vardır.Parasını verdim, her kapıyı açarım, istediğimi alır, istediğim gibi kullanırım kafasından çıkın artık lütfen.
  • 12-03-2018, 01:01:35
    #7
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben pek bu tür konulara dahil olmak istemem.Lakin dayanamadım.

    Bu bölüm moderatör onaylı oldu iyi çok güzel.Lakin bu forumdan birinin yada görevlendirilecek birinin hakkında şikayet açılan firma ile iletişime geçmesi ve öncesinde teyit alması, bilgilendirmesi gerek.Bu şart! Bu şekilde bile suistimal ediliyor. Bir firmanın direkt müşterisi olmayan (o firmadan bayi hosting almış müşterinin müşterisi) nasıl olsa X firmanın sunucularını kullanıyorum diye, X firma hakkında şikayet konusu açabiliyor ve bu onaylanıyor.Şikayeti açan müşteri mi, gerçekten böyle bir durum var mı yok mu, konu aslında nedir..Hiçbir teyit alınmıyor, direkt onaylanıyor !

    Şikayete gelirsek, absürd! Sen sunucuyu boz,sürekli düzeltmelerini iste, sürekli boz, tekrar iste.Bu çocuk oyuncağı değil güzel kardeşim. Aldığın bir fiziki ürünün örneğin arabanın bile belli başlı garanti koşulları var. Bir firma unmanaged (yönetimsiz) bir hizmet sağlıyorsa sana sunucuyu çalışır bir şekilde teslim eder ve sorumluluğu devir eder.

    Ve sizlerin nasıl ki firma seçme hakkınız var ise firmanında dilediği müşteriyle çalışma dilediği ile çalışmama hakkı vardır.Her para ödeyene zaruri hizmet sağlayacak diye bir kaide yoktur.Nasıl bir bir hotel yada gece kulübü seni uygun görmüyor ve içeri almıyorsa teknik desteğe bağlı ve hizmeti kasten kötüye kullanan bir kişiye hizmet sağlamama, müşteri olarak kabul etmeme hakkı vardır.Parasını verdim, her kapıyı açarım, istediğimi alır, istediğim gibi kullanırım kafasından çıkın artık lütfen.
    Şikayetler doğrulanmadan açılıyor, bunu şikayetvar . com sitesi de yapıyor, üstelik ücretli üyelik satarak, parayla şikayet silerek rant kapısına çevirmiş durumda.
    Firmalarda müşteri seçer, devlet kuruluşu değil tabi, amme hizmeti vermiyorlar, seçmeli de, firmaya yük, destek ekibine yük olacak, stres yükleyecek müşteriye kimse zaman ayırmak istemez, aynı zamanda "yönetimsiz" / "yönetim desteği" almayan müşterilerin tüm taleplerini hosting firmasına iletmesi ve direkt olarak hosting firmasını sorumlu tutması ve herşeyi hosting firmasından beklemesi ilginç bir durum. Sunucu hizmeti farklı bir hizmet "yönetim desteği" farklı bir hizmet. Yıl 2018 olmuş halen daha bu ayrımı yapamayanlar var. Firmayı satın almıyorsunuz arkadaşlar, aldığınız hizmetin çapını ve bu hizmette hosting firması ne kadar sorumlu onu bilin artık.
  • 12-03-2018, 10:55:40
    #8
    @mveysela Gelen mesaja bile verdiğiniz mesajdan ne kadar bilgisiz birisi olduğunuz belli olmakta. Orada firma sizinle çalışmamak istediğini belirtmiş ki bunun için geçerli sebepleri illaki vardır. Siz ise sunucu bozuldu şu oldu bu oldu diye firmayı kötüleme derdine düşmüşsünüz Aldığınız hizmet anladığım kadarı ile yönetim desteksiz bir cloud sunucu hizmeti. Siz aldığınız hizmeti ve kullanımınızın ne olduğunun bile farkında değilsiniz büyük ihtimalle. Ayrıca sunucu çabuk bozuluyor demişsiniz ya benim ixirhost'ta kurumsal müşterilerimi barındırdığım bir cloud sunucum mevcut ve 277 gündür sunucuyu reboot bile etmedim. Kalitesiz dediğiniz firmada neredeyse 1 senedir sunucu reboot bile edilmedi. Bunun ne olduğunu idrak edebilirseniz eğer kaliteli mi yoksa merdiven altı bir firma mı olduğunu anlayabilirsiniz




    Ayrıca arkadaşların da dediği gibi bu bölüme bir şikayet açılmadan önce bence de firma ile görüşülüp bilgi alınmalı. Bu şekilde gelişi güzel herkes istediği firma hakkında olumsuz yazılar yazabiliyor.
  • 14-03-2018, 23:12:41
    #9
    SiriusBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu operasyonlar burada sizin küçümseyeceğiniz kadar kolay yürümüyor, bu firmalar da amme hizmeti yapmıyor, sizin firmadan memnun olmadığınız gibi o firmada sizden veya sizin taleplerinizden memnun olmamış olabilir, önemli olan bir mağduriyet yok. Firma "süreklilik arz eden talepleriniz" demiş, nedir bu süreklilik arz eden talepleriniz, 33 TL ye aldığınız hizmette firmaya ne gibi destek yükü oluşturdunuz, Objektif olması için lütfen bunları da paylaşın, kuru kuraya karalama veya kengi egonuzu tatmin için firmanın size en son gönderdiği mesajı yayınlamayın.

    Yıllardır bu sektördeyim, öyle art niyetli müşteriler oluyor ki, 15-20 TL ye bir cloud sunucu alıp, bir de plesk lisansı alıp, sürekli sürekli sunucuyu formatlayıp yeniden kurup her 30 dakikada bir "sunucuyu yeniden kurdum" "plesk lisansı" girer misiniz? gibi taleplerle gelebiliyor, sunucu alınalı 24 saat olmuş 20 kez Yeniden Kurulmuş ve lisans girilmesi için 20 ticket destek talebi oluşmuş, kabul edilebilir gibi değil, insan şaşıyor. Bu sefer fiyat / fayda / kar dengesi rayından çıkıyor. Fakat bunu anlayacak kapasite, idrak edicek kapasite herkeste bulunmuyor, bulunanlarda zaten durumu anlıyor. Saygılar.
    Sizi tebrik ediyorum çok iyi ifade ettiniz.