@mveysela Gelen mesaja bile verdiğiniz mesajdan ne kadar bilgisiz birisi olduğunuz belli olmakta. Orada firma sizinle çalışmamak istediğini belirtmiş ki bunun için geçerli sebepleri illaki vardır. Siz ise sunucu bozuldu şu oldu bu oldu diye firmayı kötüleme derdine düşmüşsünüz Aldığınız hizmet anladığım kadarı ile yönetim desteksiz bir cloud sunucu hizmeti. Siz aldığınız hizmeti ve kullanımınızın ne olduğunun bile farkında değilsiniz büyük ihtimalle. Ayrıca sunucu çabuk bozuluyor demişsiniz ya benim ixirhost'ta kurumsal müşterilerimi barındırdığım bir cloud sunucum mevcut ve 277 gündür sunucuyu reboot bile etmedim. Kalitesiz dediğiniz firmada neredeyse 1 senedir sunucu reboot bile edilmedi. Bunun ne olduğunu idrak edebilirseniz eğer kaliteli mi yoksa merdiven altı bir firma mı olduğunu anlayabilirsiniz




Ayrıca arkadaşların da dediği gibi bu bölüme bir şikayet açılmadan önce bence de firma ile görüşülüp bilgi alınmalı. Bu şekilde gelişi güzel herkes istediği firma hakkında olumsuz yazılar yazabiliyor.