Bu şikayetleri buraya yazan arkadaşların burada ki ve diğer yerli firmalara yaptıklarını, kınamalarını, aşağılamalarını digitalocean, linode, vultr vb. gibi firmalara da yapmalarını isteriz. Onlara ticket dahi oluşturamayanlar burada yerli firmaları yerden yere vurarak egolarını tatmin etmeye çalışıyorlar, başka birşey değil bu arkadaşlar, okudum okudum bu şikayeti görünce ve bu şahsın lakayıt ve ukala tavırlarını görünce yazmak istedim. normalde yazmam.

OVH'a yazabiliyor musun "bilader 5 saat oldu onaylayacağınız invoice'nin a... k.... " veya "digitalocean ne aptal firmasın gülmekten karnıma ağrılar girdi, ishal oldum paçadan bırakıyorum", "linode vereceğin cloud'un da seninde" diyebiliyormusunuz? yapamazsınız, hatta onlara böyle ticketler ve mailler de atamazsınız, ama sizlerin destek taleplerine 5-10 dakikada cevap vermeye çalışan, bunun için emek sarfeden yerli firmalara vurun abalıya yapar gibi yapın, gücünüz ancak buna yeter, ama sıkışınca işinizi türk firmalar çözer, çözmesi içinde koluma dolayayım, çıtır çekeyim diye yalakalık yaparsınız.