• 24-05-2008, 23:53:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar benden size tavsiye ;
    bunu SİDDETLE söylüyorum.Uzak durun ne domain,ne host ne de başka birşey için bu adamların sitesine bile girmeyin.
    Şimdi size olayı anlatayım...
    Öncelikle ben bu siteyi bir arkadaşımdan devraldım.Ve önce host+domain hostingnova.net'ten alınmıştı.Daha sonra hostingnova.net işi bıraktığı için domaini ve hostu Harikahost.Net'e Aktarmış.(biz aktarmadık,kendileri arlarında halletmişler).Neyse uğraşıyorduk.Site kapandı.Ödeme yapmamışız.(Tabii sonradan öğreniyorum bunu.)Adam ,adam gibi cevapta vermiyor.Bende hostbul'a Yazı yazdım adam görmüş bunu .Sonra sponsor buldum.Nsleri değiştirir misin .dedim ve benden alınmadı domain diyor.Sonrasında da Yazını değiş bende değişeyim nsleri.Mecbur değiştim.Ve nsleri değişti.Şimdi tekrar değişmek gerekiyor(sunucu taşınmış).Ama adam cevap yazmıyor bi türlü.Bende sinirlendim dedim kendini r10da bulursun.Adam sonra engellemiş benim 2 msn adresim var...Ötekini açtım .Tesadüfen.Baktım.Onda açık.Yazım....Gene zırvaladı.Bişeyler...Artık çağreyi buraya yazmakta buldum...Belgelerde var...Ve Size tavsiyem Uzak durun bu adamdan, şirketinden....
    ---Belgeler---
    Engellediğine dair resimler...


    Msn görüşmesi... (Bu görüşme Devraldım,kişi,benve şenol olacak harikahostun sabihi ile geçmiştir...)

    Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
    Oturum Başlama: 23 Mayıs 2008 Cuma
    '   Grafitus: Ben hayatı ÇevrimDışı Yaşıyorum ,Hayat Beni Engellese Nolur? (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) 
    Ha®ikahost.NET 50 YTL ve Katlarındaki Her Alışveriş İçin Çekilişle Pioneer veya Alpin Oto Teybi Kazanma Şansı (destek@harikahost.net) 
    (16:31) '   Grafitus: Be: S.a. 
    (16:31) '   Grafitus: Be: abi 
    
    Oturum Başlama: 24 Mayıs 2008 Cumartesi
    '   Grafitus: Ben hayatı ÇevrimDışı Yaşıyorum ,Hayat Beni Engellese Nolur? (xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx) 
    Ha®ikahost.NET 50 YTL ve Katlarındaki Her Alışveriş İçin Çekilişle Pioneer veya Alpin Oto Teybi Kazanma Şansı (destek@harikahost.net) 
    |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Tayip ananıda babanında al nereye gidersen git (eneste istiyomuş tayip onuda al giderken) () 
    (20:32) '   Grafitus: Be: S.a. 
    (20:32) '   Grafitus: Be: abi 
    (20:32) '   Grafitus: Be: Şenol abi 
    (20:32) '   Grafitus: Be: Engellemişsin... 
    (20:32) Ha®ikahost.NET 5: engellemişimdir ... 
    (20:32) '   Grafitus: Be: Teknik destek vermiyorsun demi... 
    (20:33) Ha®ikahost.NET 5: hostun varmı bende teknik destek alacak? 
    (20:33) '   Grafitus: Be: Domain var yetmez mi? 
    (20:33) Ha®ikahost.NET 5: peki o domain bendenmi alınmış? 
    (20:33) |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Tay: hayır ama onun desteğini sen veriyorsun 
    (20:34) '   Grafitus: Be: Senden alınmamışsa sen nasıl nsleri değiştiriyon... 
    (20:34) |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Tay: tamam biz o domaini 
    (20:34) |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Tay: senden aktarıcaz 
    (20:34) |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Tay: madem öyle  
    (20:34) Ha®ikahost.NET 5: bu şekilde konuşulduktan sonra birşey aktaramazsınız 
    (20:34) |͇̿C͇̿¤̿ ͇̿| Tay: önümüzdeki hafta sonu işlemlere başlayalım isimtescile geçecez 
    
    Oturum Başlama: 24 Mayıs 2008 Cumartesi
    '   Grafitus: Ben hayatı ÇevrimDışı Yaşıyorum ,Hayat Beni Engellese Nolur? (xxxxxxxxxxxxx) 
    Ha®ikahost.NET 50 YTL ve Katlarındaki Her Alışveriş İçin Çekilişle Pioneer veya Alpin Oto Teybi Kazanma Şansı (destek@harikahost.net) 
    (21:03) '   Grafitus: Be: Slm 
    (21:04) '   Grafitus: Be: iyi akşamlar 
    (21:04) Ha®ikahost.NET 5: 1sn 
    (21:07) '   Grafitus: Be: 1 sn oldu mu? 
    (21:07) Ha®ikahost.NET 5: evet? 
    (21:08) '   Grafitus: Be: Sen teknik destek vermemede kararlımsın? 
    (21:09) [b]Ha®ikahost.NE: sen böyle konuştuğun sürece evet 
    (21:10) '   Grafitus: Be: Ozman kendini r10'da görürsün.
    (21:10) Ha®ikahost.NET 5: güzelce istediğin her zaman gereken güzelliği yapmışımdır 
    (21:10) Ha®ikahost.NET 5: sevinirim 
    (21:10) '   Grafitus: Be: güsel ce istemiyormusyum abi? 
    (21:10) Ha®ikahost.NET 5: çok mutlu olurum 
    (21:10) Ha®ikahost.NET 5: abad olurum 
    (21:10) '   Grafitus: Be: Sen hiç cevap vermiyorsun 
    (21:10) '   Grafitus: Be: Tepem atıyor  
    (21:10) Ha®ikahost.NET 5: heleki bu kelimeyi kullandığın sürece hiçbirşey kullanamazsın 
    (21:11) Ha®ikahost.NET 50 YTL ve Katlarındaki Her Alışveriş İçin Çekilişle Pioneer veya Alpin Oto Teybi Kazanma Şansı şu anda Çevrimdışı 
    (21:11) '   Grafitus: Be: Abi tamm bak hala abi diyorum 
    (21:11) '   Grafitus: Be: Ama yeter...
  • 25-05-2008, 00:08:07
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Merhaba ,

    Öncelikle teşekkür ediyorum buraya bu yorumu açtığın için...

    Harikahost.Net e ait bir domain paneli gösterebilirmisin yani Harikahost.Net ten domain alındığına dair herhangi bir panel herhangi bir ödeme(dekont) herhangi bir kanıt vs.vs.
    Hostingnova.Net ten alınmış bir domain bizi bağlamaz ticaret orası ile yapılmış

    Evet yardım ediyordum domaininle ilgili burası doğru(domain hostingnova.net bize ait domain reselleri olduğu için bize bağlı onun dışında bir alakası yok) ama birkere üslubu doğru olmayan birisine yardım edecek değilim.Teknik destek sadece hosting müşterilerine verilir domain müşterisinin paneli vardır bu paneli kullanarak ns değişim işlemini yapar-ki sizin zaten bizden almadığınız için domaini bir panelinizde mevcut değil.(Domain panelini kullanamayanlar vs. bilgisi olmayanlara yardım edilir orası ayrı bir konu)


    Böyle çocukca hareket ettiğin sürece ve konuşmasını bilmediğin sürece kendi söylediğin tabir ile teknik destek alamayacaksın bunu bil.

    İyigeceler

    ( Pardon yazmayı unutmuşum şu belgeleri bir görelim bizden alındığına dair hangi belgen varmış ? )
  • 25-05-2008, 00:21:25
    #3
    Panelim yok neden sen bana panel adresi falan vermedin...Ve sen panel yoksa sen nasıl değiştiriyorsun .SADECE ŞUNU DİYORUM.sAKIN OLA SAKIN BU ADAMA BULAŞMAYIN...
  • 25-05-2008, 00:23:43
    #4
    okuduğum kadarıyla harikahosting haklı durumda.
  • 25-05-2008, 00:28:45
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sistemimizde domain sipariş bölümü vardır domain sipariş edilir ödemesi yapılır domain açılır ve bir panel verilir müşteri bu paneli istediği gibi kullanır

    Bizdenmi aldın domaini bizden istiyorsun panelini.Hostingnova.Net ten alınmış ondan isteyeceksin

    Hostingnova.net ten domaini olupta yardımını güzelce isteyen herkese yardım etmişimdir şu dk ya kadar...Ama sana etmiyorum etmeyeceğimde üslubun doğru olmadığı için

    Onu bırak sen bir ödemeni göster belgen varmış belgeni göster görelim bakalım ne alışverişin olmuş bizimlede atıp tutuyorsun görelim

    Bazen diyorlarya müşteri herzaman haklıdır müşteri sorunludur işini yapacaksın..Senin gibi müşteride bana gerçekten bulaşmasın

    BENİM İLE DEĞİL ALDIĞIN YER İLE HALLET SORUNUNU BENDEN ALDI İSENDE DOMAİNİ PANELİNİ GÖSTER ÖDEMENİ GÖSTER

    Aksi takdirde haksız bol keseden atıp tutma ...
  • 25-05-2008, 00:30:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bencede harikahosting haklı siz adamı resmen tehdit ediyorsunuz bu sadece tek bir örnek.
  • 25-05-2008, 00:31:35
    #7
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuduğum kadarıyla harikahosting haklı durumda.

    Neden Hem destek vermez.Hostbulda sil yazıyı öyle vereyim der.Sonrada o haklı olur ve biz tehdit etmiş oluruz :S
  • 25-05-2008, 00:34:28
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Sen olmayan birşeye olumsuz yorum açacaksın ve benden yardım bekleyeceksin ve ben sana buna rağmen yardım edeceğim

    Ettim mi?

    Ettim

    Domain konusunu tekrar üstüne basa basa söylüyorum

    Hostingnova.Net ten alınmış domainlerde hertürlü yardımı yapıyorum şu zamana kadarda yaptım paneliniz olmadığı için

    Ama artık yardım etmiyorum etmeyeceğimde ...

    İlk posttaki bahsettiğiniz bizden hizmet alındığına dair belgelerinizi bekliyorum ?
  • 25-05-2008, 00:35:41
    #9
    Hocam ne olursa olsun en azından transfer kodunu/şifresini verirseniz başka bir yere transfer etsin. Destek vermezsiniz yine.

    Başınızı ağrıtmanın bir anlamı yok.

    Çünkü tartışmalarda kazanan taraf olmaz, iki taraf da birşeyler kaybeder.

    Saygılar.

    Harikahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemimizde domain sipariş bölümü vardır domain sipariş edilir ödemesi yapılır domain açılır ve bir panel verilir müşteri bu paneli istediği gibi kullanır

    Bizdenmi aldın domaini bizden istiyorsun panelini.Hostingnova.Net ten alınmış ondan isteyeceksin

    Hostingnova.net ten domaini olupta yardımını güzelce isteyen herkese yardım etmişimdir şu dk ya kadar...Ama sana etmiyorum etmeyeceğimde üslubun doğru olmadığı için

    Onu bırak sen bir ödemeni göster belgen varmış belgeni göster görelim bakalım ne alışverişin olmuş bizimlede atıp tutuyorsun görelim

    Bazen diyorlarya müşteri herzaman haklıdır müşteri sorunludur işini yapacaksın..Senin gibi müşteride bana gerçekten bulaşmasın

    BENİM İLE DEĞİL ALDIĞIN YER İLE HALLET SORUNUNU BENDEN ALDI İSENDE DOMAİNİ PANELİNİ GÖSTER ÖDEMENİ GÖSTER

    Aksi takdirde haksız bol keseden atıp tutma ...