• 25-05-2008, 02:43:21
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Msn kullanıyor diye cevap vermek zorunda değil. Ticket var gönderin cevap gelmesini bekleyin. Şenol bey ve ekibi bu işi yapan en iyi firmalardan biridir bende çalışıyorum ama tek bir sorun yaşamadım.
  • 25-05-2008, 11:27:12
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Harikahost haklı domaini benden almadı diyor.
    Ve konuyu açan sahış elimde belgeler var ödeme yapdığıma dahil dedi göstericem dedi hale yok

    İnsan konuyu açarken düşünür ben o konuyu açarsam harikahost benim domainimi verir mi diye

    Resmen konuda harikahost u lekelemeye çalışmış arkadaş.

    Ama nafile

    Belki bir dahakine

    Karşı taraf harikahostdan özürdilesin alsın şifresini aksi takdirde sanmıyorum alacağını


    Hayırlı günler...
  • 25-05-2008, 12:23:38
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siz belgeyi ne olarak anladınız ya ??? ben msn görüşmesi ve engelldiğini kastetetim. Ve onlarıda verdim. :S
  • 25-05-2008, 13:15:06
    #31
    Hostingnova.Net eğer ki harikahostun alt bayisi ise ordan alınan domainler Hostingnova güvencesi altında değil harikahostun güvencesi altında olmalıdır. Çünkü onlarda domain kayıt etse harikahostta domain kayıt etse whois bilgilerinde

    Alıntı
    ; Bu Domain İksesa İnternet Hizmetleri
    ; Bunyesindeki Harikahost.NET Tarafından
    ; Kayıt Edilmistir
    yazacaktır. Yani sorumluluk herzaman Harikahost'un üzerinde olacaktır.

    Ayrıca müşteri herzaman haklıdır. Çünkü adam para vermiş ha belkim size değil ama sizin alt bayinize kazandırmış alt bayinizde size.
    Yok düzgün konuşun yok siz böyle konuştukça size şifre vermem gibi kelimeler destek departmanlarının söyleyebileceği kelimeler değildir.


    Geleceğe dönük atılımlar içinde olan Harikahost'un bu denli bir duruma düşmesi beni üzdü umarım aralarında ki sorunu halledip konuyu kitlerler. Çünkü bu konu onlar için kara leke anlamındadır.
  • 25-05-2008, 13:47:15
    #32
    AmazonGenTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostingnova.Net eğer ki harikahostun alt bayisi ise ordan alınan domainler Hostingnova güvencesi altında değil harikahostun güvencesi altında olmalıdır. Çünkü onlarda domain kayıt etse harikahostta domain kayıt etse whois bilgilerinde
    yazacaktır. Yani sorumluluk herzaman Harikahost'un üzerinde olacaktır.
    Ayrıca müşteri herzaman haklıdır. Çünkü adam para vermiş ha belkim size değil ama sizin alt bayinize kazandırmış alt bayinizde size.
    Yok düzgün konuşun yok siz böyle konuştukça size şifre vermem gibi kelimeler destek departmanlarının söyleyebileceği kelimeler değildir.
    Geleceğe dönük atılımlar içinde olan Harikahost'un bu denli bir duruma düşmesi beni üzdü umarım aralarında ki sorunu halledip konuyu kitlerler. Çünkü bu konu onlar için kara leke anlamındadır.
    Beni engelledikten sonra ve Engelli olmadığım zamanlardada benimle güzel bir iletişim kurmadığı sürece nasıl bir çözüm buluruz ki
  • 25-05-2008, 19:06:48
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Şu zamana kadar yazdım tüm mesajlarımda üstüne basa basa

    Hostingnova.net ten alınan tüm domainler için şu an hostingnova da panelleri olmasa bile yenileme-ns değişimi-panel sağlama vs. tüm işlemlerde yardımcı oldum olmayada devam ediyorum...Ama istemesini bilene ...
    (Sizin alt bayiniz ise yardımcı olacaksınız mecbursunuz demiş bir arkadaş cevaben...)

    Son posta hitaben ;
    Sen teknik destek vermiyormusun , seni r10 da rezil ederim , bak tepem atıyor yeter ama vb. yazacaksın bu adam benimle güzel iletişim kurmuyor diyeceksin ondan sonra öylemi?

    Bizim hiçbir duruma düşmüşlüğümüz yok haklı olduğumuz konuda niye herhangi bir duruma düşelim müşteri kendi konuşmasında bizi nasıl rencide ettiğini msn logları ile resmen elleriyle göstermiş buna rağmen biz bu duruma düştüysek(ne durumu onuda bilmiyorum)başka söylenecek laf yok.

    Engelleme konusuna gelince onada azbuçuk değineyim.
    2 konuda engellenir müşteri destek@harikahost.net adlı msn den
    1-Gerekli gereksiz çok fazla laf sarfedip sadece zaman kaybı yaratıyorsa(destek konuları hariç)
    2-Birçok kişiyi konuşmaya dahil edip boş beleş konferans oluşturuyorsa

    Ticket adı verilen bir sistem var msn den ulaşamazsan bunuda kullanabilirsin illa msn den ulaşacağım diye bir kaide yok
  • 25-05-2008, 19:22:40
    #34
    nova mıdır nedir, neree bunlar ? Panellerini kullanabiliyorlar mı ? Panellerini kullanabiliyorlarsa kodu onlar vermeli.

    Yok onlara erişim yoksa, Harikahost gerekli tedbiri alıp, güvenceyi sağlayıp (kimlik doğrulaması) kodu vermeli. Paneli kesiyorsanız müşterinin haklarını saklamalısınız.

    Burada tartıştığınız şeylerin burayla hiç bir alakası yok. Kısır bir döngü oluşmuş. Kendi aranızda halledin olayı.
  • 25-05-2008, 19:25:31
    #35
    Ticketi kullanmayı sonunda öğrendim :S .İstedim ordan destek hadi hayırlısı ...
  • 25-05-2008, 19:34:15
    #36
    Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nova mıdır nedir, neree bunlar ? Panellerini kullanabiliyorlar mı ? Panellerini kullanabiliyorlarsa kodu onlar vermeli.
    Yok onlara erişim yoksa, Harikahost gerekli tedbiri alıp, güvenceyi sağlayıp (kimlik doğrulaması) kodu vermeli. Paneli kesiyorsanız müşterinin haklarını saklamalısınız.
    Burada tartıştığınız şeylerin burayla hiç bir alakası yok. Kısır bir döngü oluşmuş. Kendi aranızda halledin olayı.

    Engelliyor habire beni :S .Nasıl halledelim.TİCKET yazdım bakalım.Ne olacak...