• 25-05-2008, 01:49:32
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Yazdım ama anlamıyorsun

    Hostbulda yazdığın yorumdada konu zaten aynıydı olmayan birşeye olumsuz yorum yapmıştın konu bu konuydu yine

    Bende sana yorumunu sil yardımcı olacağım dedim

    Yardımcı oldummu ?

    Evet oldum

    Ama sen hala devam ediyorsun bu kadar dakikadan sonra

    Bana bizden alındığını göster kanıtla domainin ile ilgili ne işlem varsa yapayım artık hatır ilede yardım etmeyeceğim
  • 25-05-2008, 02:01:23
    #20
    Benim anlamadıgım şimdi grafitus domaini başka yere transfer etmek için transfer kodunu kimden alması gerekiyor ?
  • 25-05-2008, 02:05:13
    #21
    harikahost'dan):
  • 25-05-2008, 02:09:55
    #22
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Hostingnova.Net bize ait bulunan domain resellerden altbayi olarak domain kaydetti yayınına devam ettiği sürece.
    Şu an hostingnova ya ait bulunan domainlere biz anapanele sahip olduğumuz için erişebiliyoruz.
    Domain transfer kodunu bizden alabiliyor.Daha doğrusu alabilirdi ama şu an itibariyle maalesef bizim müşterimiz olduğunu iddia edip belgelerim var dediği için buna dayanarak konu açtığı için belgelerini sunmadan veya bizden bu hizmeti aldığına dair kanıt göstermeden transfer kodu alması mümkün değildir...
  • 25-05-2008, 02:14:08
    #23
    Sizden alabiliyor ama sizde vermiyorsunuz, el koydunuz yani
  • 25-05-2008, 02:17:17
    #24
    Alıntı
    Sizden alabiliyor ama sizde vermiyorsunuz, el koydunuz yani
    anladığım kadarıyla el koyma yok ama konuyu açan arkadaş domainim harikahostta ve elimde buna dair tüm belgeler var demiş. şenol beyde o belgeleri göstermesi halinde transfer kodunu verecek yanlışım varsa düzeltilsin.
  • 25-05-2008, 02:23:25
    #25
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    El koyma sözkonusu değil
    Bizim ile yapılmayan bir ticaret sonrası biz bunlarla ticaret yaptık denilecek bize domain ile ilgili panel verilmedi denilecek
    Buna karşın elimizde belgeler var denilecek ve buna dair kanıt gösterilmeyecek
    Hostbulda bu konu ile ilgili olumsuz yorum yapılacak ve ben silin yardım edeyim diyeceğim yardım edeceğim buna karşın gelip burada yardım etmeme rağmen zamanında böyle demişti ama diye konuşulacak

    İyiniyet suistimal edilecek değiştir tepem atıyor bak seni r10 da rezil ederim diyecek ve ben transfer şifresi vermediğimde el koymuş olacağım...

    Kısaca tabir el koymaysa ben iyiniyetimide bir kenara bırakıyorum bizden hizmet alındığına dair gerekli belgeler (belgelerimiz var elimizde deniyor ilk mesajda) gösterilmeden işlem yapmıyorum ...
  • 25-05-2008, 02:30:22
    #26
    Grafitus terbiyesizlik yapmıssa bunu bile bile özür dilememesi yanlıştır.
    Harikahostunda bu domain onun oldugunu bile bile vermemesi yanlıştır.
    Karar verilecek birşey yok zaten aranızda halletmeniz gerekiyor bir şekilde.
    Benim kendime çıkardıgım pay grafitus gibi biri ile muhatap olmam harikahosttanda domain almam
    umarım çözersiniz, hayırlı geceler
  • 25-05-2008, 02:37:37
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    TrusTy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Grafitus terbiyesizlik yapmıssa bunu bile bile özür dilememesi yanlıştır.
    Harikahostunda bu domain onun oldugunu bile bile vermemesi yanlıştır.
    Karar verilecek birşey yok zaten aranızda halletmeniz gerekiyor bir şekilde.
    Benim kendime çıkardıgım pay grafitus gibi biri ile muhatap olmam harikahosttanda domain almam
    umarım çözersiniz, hayırlı geceler

    Domaini bizden almadıki.Almış olsaydı ne ala ama domain bizden alınmadıki hostingnova.net ten alınmış bir domain...

    Buna rağmen yardımcı oluyorum ben hostingnova.net ten domain alanlara ve şu zamana kadarda hep oldum ve daha öncede yine bu arkadaşa yardım ettim

    Grafitus zaten müşterimin müşterisinin müşterisi.Tının tınının tını kısaca buna rağmen yardım ettim...

    Ben saldırgan tavrı devam ettiği sürece yardımcı olmayacağım dedim daha önceki mesajlarımdan birinde o yinede üsteledi buna rağmen

    Hizmet bizden alınmamış.
    Ödemesi bize yapılmamış.
    Yapıldıysa buna kanıt belgelerimiz var denilmiş sunulmamış.
    Buna raÄŸmen piÅŸkinlik devam etmiÅŸ

    E yani daha yapılması gereken birşeyde kalmadı bizim açımızdan ...

    İyigeceler