El koyma sözkonusu değil
Bizim ile yapılmayan bir ticaret sonrası biz bunlarla ticaret yaptık denilecek bize domain ile ilgili panel verilmedi denilecek
Buna karşın elimizde belgeler var denilecek ve buna dair kanıt gösterilmeyecek
Hostbulda bu konu ile ilgili olumsuz yorum yapılacak ve ben silin yardım edeyim diyeceğim yardım edeceğim buna karşın gelip burada yardım etmeme rağmen zamanında böyle demişti ama diye konuşulacak

İyiniyet suistimal edilecek değiştir tepem atıyor bak seni r10 da rezil ederim diyecek ve ben transfer şifresi vermediğimde el koymuş olacağım...

Kısaca tabir el koymaysa ben iyiniyetimide bir kenara bırakıyorum bizden hizmet alındığına dair gerekli belgeler (belgelerimiz var elimizde deniyor ilk mesajda) gösterilmeden işlem yapmıyorum ...