• 25-05-2008, 00:41:43
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Haksız olduğumuz konularda kaybedelim evet hiç problem değil çok badireler atlattık bizde diğer firmalar gibi başımızdan bir çok olay geçti ve bu sektörde olduğumuz sürece geçmeyede devam edecektir

    2005 yılından beri bu işin içinde olduğumuz süre bazında zaten birçok kişiye birçok konuda yardım ettik elimizden geldiğince

    Ama %99 haksız olunan bir konuda bir başlık açılacaksa ve bizim vermediğimiz bir hizmetten dolayı açılacaksa bizimde yardımcı olacağımız bir pozisyon şu an itibariyle bulunmuyor
  • 25-05-2008, 00:44:52
    #11
    Domainler hostingnovadan siz devraldınız mı?

    Harikahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız olduğumuz konularda kaybedelim evet hiç problem değil çok badireler atlattık bizde diğer firmalar gibi başımızdan bir çok olay geçti ve bu sektörde olduğumuz sürece geçmeyede devam edecektir

    2005 yılından beri bu işin içinde olduğumuz süre bazında zaten birçok kişiye birçok konuda yardım ettik elimizden geldiğince

    Ama %99 haksız olunan bir konuda bir başlık açılacaksa ve bizim vermediğimiz bir hizmetten dolayı açılacaksa bizimde yardımcı olacağımız bir pozisyon şu an itibariyle bulunmuyor
  • 25-05-2008, 00:45:02
    #12
    Harikahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız olduğumuz konularda kaybedelim evet hiç problem değil çok badireler atlattık bizde diğer firmalar gibi başımızdan bir çok olay geçti ve bu sektörde olduğumuz sürece geçmeyede devam edecektir

    2005 yılından beri bu işin içinde olduğumuz süre bazında zaten birçok kişiye birçok konuda yardım ettik elimizden geldiğince

    Ama %99 haksız olunan bir konuda bir başlık açılacaksa ve bizim vermediğimiz bir hizmetten dolayı açılacaksa bizimde yardımcı olacağımız bir pozisyon şu an itibariyle bulunmuyor
    Alıntı
    Hocam ne olursa olsun en azından transfer kodunu/şifresini verirseniz başka bir yere transfer etsin. Destek vermezsiniz yine.
    hocam insanlık sende kalsın boşver.transfer kodunu veriver.
  • 25-05-2008, 00:49:41
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainler hostingnovadan siz devraldınız mı?
    Domainler bize ait anapanelden reseller hizmeti olarak alındı alınan vatandaş hostingnova.net yani piyasadan çekildi müşterilerine elimizden geldiğince yardım ediyoruz.Bazılarına panel sağladığımız bazılarına kodlarını verdiğimiz olmuştur.

    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam insanlık sende kalsın boşver.transfer kodunu veriver.
    Müşteri tavrını değiştirmediği ve saldırgan tavrına devam ettiği sürece mümkün değil hocam yinede teşekkür ederim
  • 25-05-2008, 00:51:19
    #14
    Anladım. Takdir sizin tabi.

    İyi geceler.

    Harikahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domainler bize ait anapanelden reseller hizmeti olarak alındı alınan vatandaş hostingnova.net yani piyasadan çekildi müşterilerine elimizden geldiğince yardım ediyoruz.Bazılarına panel sağladığımız bazılarına kodlarını verdiğimiz olmuştur.



    Müşteri tavrını değiştirmediği ve saldırgan tavrına devam ettiği sürece mümkün değil hocam yinede teşekkür ederim
  • 25-05-2008, 01:01:48
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Müşterinin saygısızlığı harikahostda bir sorun göremedim.

    harikahost adam saygılı olsun verelim şifresini diyor.

    Bende harikahostun yerinde olsam öyle yapardım.

    Müşteri her zaman haklı diye birşey yoktur.

    Hostcularıda düşünmek gerekir.

    Bu konunun harikahost u etkileyebileceğini düşünerek bu konunun silinmesi yöneticilerden rica edilir.
    Bana düşmez ama meslektaş olduğumuz için.


    Hayırlı günler...
  • 25-05-2008, 01:31:45
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben ne zaman saldırgan oldum ? .Abi bana cevap yazmadığı ve engellediği zaman.Peki şunuda bi düşünün adam bana diyor ki yorumu sil hemm destek vermesin (ya da panel sağlamasın :S ) .Sonrada sil desin.Hadi ben Geçtim Hostbula gidin Bakalım yorumlara :S .
  • 25-05-2008, 01:33:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    hostbul çok tarafsız bir mekan da o yüzden mi oradaki yorumlara güveneceğiz?
    hostbul u araştırmanızı tavsiye ederim
  • 25-05-2008, 01:40:58
    #18
    şenol beyi tanırım ve sanırım 2 ay önce hdd'lerde sorun çıkmıştı ve istanbula kadar gidip dc ile görüşmüş ve sorunun giderilmesini sağlamıştı. işini iyi yapan birisidir hakkında pek şikayet duymadım ki duyacağımıda sanmıyorum

    msn konuşmalarında

    Alıntı
    (21:10) ' Grafitus: Be: Sen hiç cevap vermiyorsun
    (21:10) ' Grafitus: Be: Tepem atıyor
    böyle yazmışsın bizlerde insanız.. her an herkese cevap veremiyoruz kaldı ki aynı durum seninde başına gelmiştir msn'de 10 kişi yazınca her birine yetişmek zor olur. eğer ki güzelce domain panelini isteseydin veya dns'lerin değiştirilmesini isteseydin eminim ki daha güzel yardımcı olabilirdi.