Haksız olduğumuz konularda kaybedelim evet hiç problem değil çok badireler atlattık bizde diğer firmalar gibi başımızdan bir çok olay geçti ve bu sektörde olduğumuz sürece geçmeyede devam edecektir
2005 yılından beri bu işin içinde olduğumuz süre bazında zaten birçok kişiye birçok konuda yardım ettik elimizden geldiğince
Ama %99 haksız olunan bir konuda bir başlık açılacaksa ve bizim vermediğimiz bir hizmetten dolayı açılacaksa bizimde yardımcı olacağımız bir pozisyon şu an itibariyle bulunmuyor
HarikaHost.Net(Uzak durun)
36
●1.669
- 25-05-2008, 00:41:43Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 25-05-2008, 00:44:52
- 25-05-2008, 00:45:02Harikahost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocam insanlık sende kalsın boşver.transfer kodunu veriver.Alıntı
- 25-05-2008, 00:49:41Eposta Aktivasyonu GerekmekteDomainler bize ait anapanelden reseller hizmeti olarak alındı alınan vatandaş hostingnova.net yani piyasadan çekildi müşterilerine elimizden geldiğince yardım ediyoruz.Bazılarına panel sağladığımız bazılarına kodlarını verdiğimiz olmuştur.vbb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Müşteri tavrını değiştirmediği ve saldırgan tavrına devam ettiği sürece mümkün değil hocam yinede teşekkür ederimUfuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-05-2008, 00:51:19
- 25-05-2008, 01:01:48Üyeliği durdurulduMüşterinin saygısızlığı harikahostda bir sorun göremedim.
harikahost adam saygılı olsun verelim şifresini diyor.
Bende harikahostun yerinde olsam öyle yapardım.
Müşteri her zaman haklı diye birşey yoktur.
Hostcularıda düşünmek gerekir.
Bu konunun harikahost u etkileyebileceğini düşünerek bu konunun silinmesi yöneticilerden rica edilir.
Bana düşmez ama meslektaş olduğumuz için.
Hayırlı günler... - 25-05-2008, 01:31:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben ne zaman saldırgan oldum ? .Abi bana cevap yazmadığı ve engellediği zaman.Peki şunuda bi düşünün adam bana diyor ki yorumu sil hemm destek vermesin (ya da panel sağlamasın :S ) .Sonrada sil desin.Hadi ben Geçtim Hostbula gidin Bakalım yorumlara :S .
- 25-05-2008, 01:40:58şenol beyi tanırım ve sanırım 2 ay önce hdd'lerde sorun çıkmıştı ve istanbula kadar gidip dc ile görüşmüş ve sorunun giderilmesini sağlamıştı. işini iyi yapan birisidir hakkında pek şikayet duymadım ki duyacağımıda sanmıyorum
msn konuşmalarında
böyle yazmışsın bizlerde insanız.. her an herkese cevap veremiyoruz kaldı ki aynı durum seninde başına gelmiştir msn'de 10 kişi yazınca her birine yetişmek zor olur. eğer ki güzelce domain panelini isteseydin veya dns'lerin değiştirilmesini isteseydin eminim ki daha güzel yardımcı olabilirdi.Alıntı