şenol beyi tanırım ve sanırım 2 ay önce hdd'lerde sorun çıkmıştı ve istanbula kadar gidip dc ile görüşmüş ve sorunun giderilmesini sağlamıştı. işini iyi yapan birisidir hakkında pek şikayet duymadım ki duyacağımıda sanmıyorum

msn konuşmalarında

Alıntı
(21:10) ' Grafitus: Be: Sen hiç cevap vermiyorsun
(21:10) ' Grafitus: Be: Tepem atıyor
böyle yazmışsın bizlerde insanız.. her an herkese cevap veremiyoruz kaldı ki aynı durum seninde başına gelmiştir msn'de 10 kişi yazınca her birine yetişmek zor olur. eğer ki güzelce domain panelini isteseydin veya dns'lerin değiştirilmesini isteseydin eminim ki daha güzel yardımcı olabilirdi.