nova mıdır nedir, neree bunlar ? Panellerini kullanabiliyorlar mı ? Panellerini kullanabiliyorlarsa kodu onlar vermeli.

Yok onlara erişim yoksa, Harikahost gerekli tedbiri alıp, güvenceyi sağlayıp (kimlik doğrulaması) kodu vermeli. Paneli kesiyorsanız müşterinin haklarını saklamalısınız.

Burada tartıştığınız şeylerin burayla hiç bir alakası yok. Kısır bir döngü oluşmuş. Kendi aranızda halledin olayı.