Mr.Darkness adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Speedhosting.com.tr Sorumsuzluğu.
22
●1.414
- 25-03-2017, 00:07:03Neyse sonuç itibari ile @SpeedNetTr; Den Cevap Bekliyorum Sunucumu Teslim Edeceklermi Yada Ödememi Geri Yapacaklarmı ? Yada Ben Pazartesi Günü Tüketici Haklarına Şikayette mi bulunayım @SpeedNetTr; cevabınızı beklemekteyim.
- 25-03-2017, 00:08:01Kıyamadım sizin yorulmanıza ben sizin görmeniz için Centos 6 32 bit bir sanal sunucu kurup hemen cpanel kurulumunu başlattım ama olmadı maalesef kusura bakmayın.
http://prntscr.com/eo34n3
Kralshell'in dediği gibi eski imaj var ise anca o şekilde kurulur fakat ne derece sağlıklı olacağı şühelidir.
Not: firma ile aralarında ki olay beni ilgilendirmez bunuda belirteyim. İki tarafıda tanımam etmem.
Hadi kolay gelsin. - 25-03-2017, 00:17:19iki firma arasındaki olay bizide ilgilendirmiyor arkadaş bize danıştı bizde olayı anlatıtk. irc-d sunucusu kurması için 32 bit makine gerekli Yani aşagıya yukarıya almaya gerek yok olayı.Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2017, 00:22:33@Mr.Darkness isterseniz siparişinizi alalım deneyin sağlıklı çalıştığını ozaman görürsünüz. Şuanda birden fazla Shell firması bu konuda bizden destek almakta vede memnun kalmaktadır hiçbir sorun yaşamadık.Sadece Whmsonic Radyolarını çalıştıramazlar bukadar sorun var başka birşey yok.Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla ... - 25-03-2017, 00:24:36KralShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizden neden sipariş vereyim beyfendi? Siz niye sipariş bekliyorsunuz ben lafı size yazmadım kralshrll in dediği gibi olur ama ne derece sağlıklı olur dedim burada hangisine alındınız bana PM atarmısınız alındığınız kısmı ben düzelteyim. Sizin haklı olduğunuzu yazdım aslında ama neyse, yanlış olan biz olalım sorun değil
Selametle, kolay gelsin.
Saygı bizden - 25-03-2017, 00:36:55Siz haklısınız daha fazla uzatamıcam gerçekten, çalışıyorsa zaten verin şikayet kosundaki kişiye o sipariş geçsin biz neden sipariş geçelim ihtiyacımız yok ya da kanıtlamak istiyorsanız bazı şeyleri kurun resimlerini koyun herkes görsün bu kadar uzatmaya gerek yok bunu,
Karamsarlık olmaz o kararsızlık, belirsizlik olur ayrıca. Kavramlar çok farklı,
Son mesajımdır,
İyi forumlar.
KralShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-03-2017, 00:43:12Konu Uzadıkça Uzuyor Fakat Ben Hala Mağdur'um ve bana @SpeedNetTr; bir cevap vermesi gerekiyor ayriyetten kurulmuyor diyorsunuz zaten kendileri kurabilceklerini ifade ettiler ve bunun üstünden saatler geçmesine rağmen cevap vermediler Paranla Rezil Oluyorsun dedikleri tamda bu olsa gerek
@Sikayet; Belirtilen Firma hakkında lütfen gerekli yaptırımları uygularmısınız.
@KralShell; Ricam üstüne Sağolsun SS de alıp gönderdi.
Selametle, kolay gelsin.