Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıyamadım sizin yorulmanıza ben sizin görmeniz için Centos 6 32 bit bir sanal sunucu kurup hemen cpanel kurulumunu başlattım ama olmadı maalesef kusura bakmayın.


http://prntscr.com/eo34n3


Kralshell'in dediği gibi eski imaj var ise anca o şekilde kurulur fakat ne derece sağlıklı olacağı şühelidir.

Not: firma ile aralarında ki olay beni ilgilendirmez bunuda belirteyim. İki tarafıda tanımam etmem.

Hadi kolay gelsin.
@Mr.Darkness isterseniz siparişinizi alalım deneyin sağlıklı çalıştığını ozaman görürsünüz. Şuanda birden fazla Shell firması bu konuda bizden destek almakta vede memnun kalmaktadır hiçbir sorun yaşamadık.Sadece Whmsonic Radyolarını çalıştıramazlar bukadar sorun var başka birşey yok.

Saygılarımla ...