Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kıyamadım sizin yorulmanıza ben sizin görmeniz için Centos 6 32 bit bir sanal sunucu kurup hemen cpanel kurulumunu başlattım ama olmadı maalesef kusura bakmayın.


http://prntscr.com/eo34n3


Kralshell'in dediği gibi eski imaj var ise anca o şekilde kurulur fakat ne derece sağlıklı olacağı şühelidir.

Not: firma ile aralarında ki olay beni ilgilendirmez bunuda belirteyim. İki tarafıda tanımam etmem.

Hadi kolay gelsin.
iki firma arasındaki olay bizide ilgilendirmiyor arkadaş bize danıştı bizde olayı anlatıtk. irc-d sunucusu kurması için 32 bit makine gerekli Yani aşagıya yukarıya almaya gerek yok olayı.