Kıyamadım sizin yorulmanıza ben sizin görmeniz için Centos 6 32 bit bir sanal sunucu kurup hemen cpanel kurulumunu başlattım ama olmadı maalesef kusura bakmayın.
http://prntscr.com/eo34n3
Kralshell'in dediği gibi eski imaj var ise anca o şekilde kurulur fakat ne derece sağlıklı olacağı şühelidir.
Not: firma ile aralarında ki olay beni ilgilendirmez bunuda belirteyim. İki tarafıda tanımam etmem.
Hadi kolay gelsin.