Siz haklısınız daha fazla uzatamıcam gerçekten, çalışıyorsa zaten verin şikayet kosundaki kişiye o sipariş geçsin biz neden sipariş geçelim ihtiyacımız yok ya da kanıtlamak istiyorsanız bazı şeyleri kurun resimlerini koyun herkes görsün bu kadar uzatmaya gerek yok bunu,

Karamsarlık olmaz o kararsızlık, belirsizlik olur ayrıca. Kavramlar çok farklı,

Son mesajımdır,
İyi forumlar.

KralShell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Mr.Darkness Alındığımız bir konu yok sadece karamsarlıkta kaldığınız kanısına vardık sağlıklı olurmu olmazmı demenizden bizde denemenizi tavsiye ettik sadece

Saygılarımla