Siz haklısınız daha fazla uzatamıcam gerçekten, çalışıyorsa zaten verin şikayet kosundaki kişiye o sipariş geçsin biz neden sipariş geçelim ihtiyacımız yok ya da kanıtlamak istiyorsanız bazı şeyleri kurun resimlerini koyun herkes görsün bu kadar uzatmaya gerek yok bunu,
Karamsarlık olmaz o kararsızlık, belirsizlik olur ayrıca. Kavramlar çok farklı,
Son mesajımdır,
İyi forumlar.
@Mr.Darkness Alındığımız bir konu yok sadece karamsarlıkta kaldığınız kanısına vardık sağlıklı olurmu olmazmı demenizden bizde denemenizi tavsiye ettik sadece
Saygılarımla