Yine İnce Bilişim
12
●744
- 09-05-2008, 17:11:40sabırlı ol belki hastalığı vardır yada taziyesi olamaz mı ?kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hemen konumu açmak lazım.
kınıyorum sizi. - 09-05-2008, 17:27:04Nixcon şirketi kapatılıyor. Makinesini başka datacentera çekmiş olabilir.
- 09-05-2008, 17:31:34Üyeliği durduruldukınama benicapitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

ben her kapanmada hiç bir zaman konu açmadım ve zaten internete çok zor giriyorum artık dayanamadım ve açtım.şuanada kadar hep anlayışlı davrandım ama çok olmaya başladı böyle şeyler onun için diğer arkadaşlarında yorumlarını öğrenmek istedim - 09-05-2008, 17:32:22Üyeliği durdurulduHizmet aldığı kurumların sebeplerinden dolayı problem yaşayan hosting sağlayacılarının müşterileri bu tür başlık açmazlarsa çok daha kısa sürede istedikleri sonuca ulaşırlar. Aksi takdirde ilgili kişiler burada açıklama yapabilmek için vakit harcayıp sizin mağduriyetinizi gidremeyeceklerdir.
Moderatör arkadaşlarda gereğini yaparsa çok sevinirim. - 09-05-2008, 18:00:11Şu konuyu inceleyin : https://www.r10.net/dedicated-co-loca...gule-gule.html
Samtek yani eski adıyla İnce Bilişimde Nixcon Verimerkezi ile çalışıyordu büyük ihtimal bu durumla ilgili bir taşıma işlemi olabilir. - 09-05-2008, 18:09:13Nasıl yani ? Şirket kim ise hem müşterisine dert anlatacak hem işini yoluna sokacak. Olur mu böyle şey, moderatör ne gereğini yapacak ? Kawi haklı. Murat çıkar açıklama yapar, ayrıca işini de yoluna koyar. Başka türlü olmaz. Ayrıca taşınıyorsa müşterilerine haber vermeli, sitesinden de duyurmalı. Müşteri ne yapsın, soracak tabii.Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
