• 09-05-2008, 17:05:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sabahtan beri sabretmeye çalışıyorum ama yok bir türlü ibil ortalarda yok siteler hatta kendi sitesi bile açılmıyo nerde bu adam
  • 09-05-2008, 17:11:40
    #2
    kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabahtan beri sabretmeye çalışıyorum ama yok bir türlü ibil ortalarda yok siteler hatta kendi sitesi bile açılmıyo nerde bu adam
    sabırlı ol belki hastalığı vardır yada taziyesi olamaz mı ?
    hemen konumu açmak lazım.
    kınıyorum sizi.
  • 09-05-2008, 17:27:04
    #3
    Nixcon şirketi kapatılıyor. Makinesini başka datacentera çekmiş olabilir.
  • 09-05-2008, 17:31:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    capitol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabırlı ol belki hastalığı vardır yada taziyesi olamaz mı ?
    hemen konumu açmak lazım.
    kınıyorum sizi.
    kınama beni
    ben her kapanmada hiç bir zaman konu açmadım ve zaten internete çok zor giriyorum artık dayanamadım ve açtım.şuanada kadar hep anlayışlı davrandım ama çok olmaya başladı böyle şeyler onun için diğer arkadaşlarında yorumlarını öğrenmek istedim
  • 09-05-2008, 17:32:22
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hizmet aldığı kurumların sebeplerinden dolayı problem yaşayan hosting sağlayacılarının müşterileri bu tür başlık açmazlarsa çok daha kısa sürede istedikleri sonuca ulaşırlar. Aksi takdirde ilgili kişiler burada açıklama yapabilmek için vakit harcayıp sizin mağduriyetinizi gidremeyeceklerdir.
    Moderatör arkadaşlarda gereğini yaparsa çok sevinirim.
  • 09-05-2008, 17:57:11
    #6
    Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet aldığı kurumların sebeplerinden dolayı problem yaşayan hosting sağlayacılarının müşterileri bu tür başlık açmazlarsa çok daha kısa sürede istedikleri sonuca ulaşırlar. Aksi takdirde ilgili kişiler burada açıklama yapabilmek için vakit harcayıp sizin mağduriyetinizi gidremeyeceklerdir.
    Moderatör arkadaşlarda gereğini yaparsa çok sevinirim.
    katılıyorum size.
  • 09-05-2008, 18:00:11
    #7
    Şu konuyu inceleyin : https://www.r10.net/dedicated-co-loca...gule-gule.html

    Samtek yani eski adıyla İnce Bilişimde Nixcon Verimerkezi ile çalışıyordu büyük ihtimal bu durumla ilgili bir taşıma işlemi olabilir.
  • 09-05-2008, 18:07:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    anladım..daha yeni duydum böyle bir olayın olduğunu
  • 09-05-2008, 18:09:13
    #9
    Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hizmet aldığı kurumların sebeplerinden dolayı problem yaşayan hosting sağlayacılarının müşterileri bu tür başlık açmazlarsa çok daha kısa sürede istedikleri sonuca ulaşırlar. Aksi takdirde ilgili kişiler burada açıklama yapabilmek için vakit harcayıp sizin mağduriyetinizi gidremeyeceklerdir.
    Moderatör arkadaşlarda gereğini yaparsa çok sevinirim.
    Nasıl yani ? Şirket kim ise hem müşterisine dert anlatacak hem işini yoluna sokacak. Olur mu böyle şey, moderatör ne gereğini yapacak ? Kawi haklı. Murat çıkar açıklama yapar, ayrıca işini de yoluna koyar. Başka türlü olmaz. Ayrıca taşınıyorsa müşterilerine haber vermeli, sitesinden de duyurmalı. Müşteri ne yapsın, soracak tabii.