Nasıl yani ? Şirket kim ise hem müşterisine dert anlatacak hem işini yoluna sokacak. Olur mu böyle şey, moderatör ne gereğini yapacak ? Kawi haklı. Murat çıkar açıklama yapar, ayrıca işini de yoluna koyar. Başka türlü olmaz. Ayrıca taşınıyorsa müşterilerine haber vermeli, sitesinden de duyurmalı. Müşteri ne yapsın, soracak tabii.