kawi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabahtan beri sabretmeye çalışıyorum ama yok bir türlü ibil ortalarda yok siteler hatta kendi sitesi bile açılmıyo nerde bu adam
sabırlı ol belki hastalığı vardır yada taziyesi olamaz mı ?
hemen konumu açmak lazım.
kınıyorum sizi.