sabırlı ol belki hastalığı vardır yada taziyesi olamaz mı ?
hemen konumu açmak lazım.
kınıyorum sizi.
kınama beni

ben her kapanmada hiç bir zaman konu açmadım ve zaten internete çok zor giriyorum artık dayanamadım ve açtım.şuanada kadar hep anlayışlı davrandım ama çok olmaya başladı böyle şeyler onun için diğer arkadaşlarında yorumlarını öğrenmek istedim