Mickey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hizmet aldığı kurumların sebeplerinden dolayı problem yaşayan hosting sağlayacılarının müşterileri bu tür başlık açmazlarsa çok daha kısa sürede istedikleri sonuca ulaşırlar. Aksi takdirde ilgili kişiler burada açıklama yapabilmek için vakit harcayıp sizin mağduriyetinizi gidremeyeceklerdir.
Moderatör arkadaşlarda gereğini yaparsa çok sevinirim.
Nasıl yani ? Şirket kim ise hem müşterisine dert anlatacak hem işini yoluna sokacak. Olur mu böyle şey, moderatör ne gereğini yapacak ? Kawi haklı. Murat çıkar açıklama yapar, ayrıca işini de yoluna koyar. Başka türlü olmaz. Ayrıca taşınıyorsa müşterilerine haber vermeli, sitesinden de duyurmalı. Müşteri ne yapsın, soracak tabii.