Hostnet (Bahadir Tuncer)
50
●3.946
- 22-03-2016, 01:56:46vay arkadaş ya adamda ne yüz varmış ısrarla cevap vermedi ya helal olsun. burada insanlar 25 tl lik vpsler icin saatlerce firmasını aklamak adına cevaplar veriyor adam ısrarla cevap vermekten kaçıyor pes yönetici dedi o kadar tecrübesi olan insan dedi faturan senin ne olduğunu gösterdi sen hala yazma vay yani pes. sayın modaretör kusurabakmayın konu ile siz ilgilendiğiniz icin etiketliyorum @caliente;
- 25-03-2016, 14:20:17Sayın moderatörler arkadaş hergün girip zahmet edip bir cevap bile vermiyor.
http://prnt.sc/ajt4jm @caliente; - 28-03-2016, 00:34:21Şikayetçi olduğum arkadaş 2 gündür forumdan banlanmıştı ama tekrar banı kaldırıldı ?
@caliente;
geldi ve bana yine cevap vermedi bir aciklama yapmadı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:21 -->-> Daha önceki mesaj 00:04:15 --
Açtığım 2. şikayet konusunda silindi sanırım ben bu arkadaşla ilgili hiç birşey yaptıramıyıcam giriyor cevap vermiyor başkası olsa şimdiye çoktan uçardı bişey olurdu banlanmasına rağmen mağduriyet gidermeden tekrar banı açıldı galiba ben boşu boşuna bu şikayet konusunu açıp yazıp duruyorum. - 28-03-2016, 01:05:26Üyeliği durdurulduMerhabalar hocamCemistBond007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetçi olduğunuz üye şikayet konunuza ilgi göstermediği için uyarı banı almış.Şikayet konunuz hakkında kesin karar henüz verilmemiş hocam.
İyi forumlar
Şikayetçi olduğunuz üyenin ban sebebi
26-03-2016 Tarihinde Banlandi | Sebep: Bir konuya çağırıldınız 16.03.2016 tarihinde ilgileniniz uyarı banıdır. - https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1071487161 | Ban'in Acilacagi Tarih: 27-03-2016
27-03-2016 Tarihinde Ban Kalkti - 28-03-2016, 01:11:37Öyle detaylıca bilmiyorum ben kusurabakmasınlar yanlış bir ithamda bulunduysam ama 3 haftadır arkadaş giriyor konuda başkalarına cevap veriyor beni es geçiyor bide yazmış amacı paramı ne demek amacı paramı anlamıyorum sinirden bilgisayarı parçalıyıcam gerçekten sanki bana hayır işi işlemiş gibi amacı paramı yazıyor gelip gidiyor buraya nasıl bir tüccar bu ya nasıl bir ticarethane işletiyor nasıl hala kazanç sağlıyor itibar 0 ben burada kac gündür takip ediyorum yemin ederim 25 liralik ürün alindiginda gelip aciklama yapan bir sirket varsa kusuru ne olursa olsun gelip acikliyorsa gercekten ticari ahlaktır bu bu arkadasinki ne oluyosa artik bilemiyorum. ben forumun adaletini biliyorum güveniyorum ama bu arkadasin iplememesi beni delirtiyor.KOBRA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle