Şikayetçi olduğum arkadaş 2 gündür forumdan banlanmıştı ama tekrar banı kaldırıldı ?
@caliente;
geldi ve bana yine cevap vermedi bir aciklama yapmadı
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:21 -->-> Daha önceki mesaj 00:04:15 --
Açtığım 2. şikayet konusunda silindi sanırım ben bu arkadaşla ilgili hiç birşey yaptıramıyıcam giriyor cevap vermiyor başkası olsa şimdiye çoktan uçardı bişey olurdu banlanmasına rağmen mağduriyet gidermeden tekrar banı açıldı galiba ben boşu boşuna bu şikayet konusunu açıp yazıp duruyorum.