CemistBond007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayetçi olduğum arkadaş 2 gündür forumdan banlanmıştı ama tekrar banı kaldırıldı ?
@caliente;
geldi ve bana yine cevap vermedi bir aciklama yapmadı

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:34:21 -->-> Daha önceki mesaj 00:04:15 --

Açtığım 2. şikayet konusunda silindi sanırım ben bu arkadaşla ilgili hiç birşey yaptıramıyıcam giriyor cevap vermiyor başkası olsa şimdiye çoktan uçardı bişey olurdu banlanmasına rağmen mağduriyet gidermeden tekrar banı açıldı galiba ben boşu boşuna bu şikayet konusunu açıp yazıp duruyorum.
Merhabalar hocam
Şikayetçi olduğunuz üye şikayet konunuza ilgi göstermediği için uyarı banı almış.Şikayet konunuz hakkında kesin karar henüz verilmemiş hocam.
İyi forumlar

Şikayetçi olduğunuz üyenin ban sebebi

26-03-2016 Tarihinde Banlandi | Sebep: Bir konuya çağırıldınız 16.03.2016 tarihinde ilgileniniz uyarı banıdır. - https://www.r10.net/hosting-sikayetle...post1071487161 | Ban'in Acilacagi Tarih: 27-03-2016
27-03-2016 Tarihinde Ban Kalkti