Herkese iyi akşamlar dilerim.
Uzun zamandır hesabımız banlıydı ve bu süre zarfında sunucularla ilgili birçok sorun oldu.
Özellikle firmayla ilgili bir çok sorun olduğundan dolayı da bunları ister istemez müşterilerimize yansıtmak zorunda kaldık.
Şu tarihten itibaren her şey değişti ve değişmeye devam edecek.
Mağdur duruma düşen arkadaşlar konu altına veya PM ile iletirse mağduriyetleri en kısa sürede çözülecektir.
Tüm mağduriyetler çözüldükten sonra da forum yöneticileri uygun görürse konuyu kaldırtmak istiyorum.
Buluthosting Mağdurları
9
●564
- 23-02-2016, 19:00:00Üyeliği durduruldu
- 23-02-2016, 20:34:16Merhababuluthosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorun yaşadığınız dönemde firmamızdan aldığınız reseller ödemesi vardı. Sürekli ödeyeceğinizi söylemiş ve ödeme yapmamıştınız.
Detay isterseniz pm gönderebiliriz. - 23-02-2016, 20:37:22Üyeliği durdurulduSize 1 aylık ödemesini yapacağım. Resellerinizi 1 aylık kullandım ve sonra zaten askıya aldınız ve 1 sitenin bile yedeğini vermediniz. Bundan dolayı hesap bilgilerinizi PM ile gönderin. 1 Aylık ödemesini yapacağım size en yakın zamanda.webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2016, 20:44:20Kusura bakmayın 1 aylık olarak değil yıllık olarak aldınız ve tam 3 defa sunucularınızdan sitelerinizi taşıdık.buluthosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk olarak ödemeyi 15 gün içerisinde yapacağız dediniz yapmadınız idare ettik.
Sonrasında 1 hafta içinde yapacağız dediniz idare ettik yapmadınız
1 hafta daha istediniz ve yine yapmadınız.
bu süreçte de sunucularınızdan siteleri taşıdık.
Daha sonra resellerinizdeki siteleri yine r10da farklı firmaya taşıdığınız için hesabınız askıya alındı. zaten ödeme yapmadığınız halde de açık kalacak değildi. Kaldı ki hem ödeme yapmayıp hemde yedek vermedi diyorsunuz. Ayrıca ilginç bir durum tabi...
Sonrasında skype de de sürekli hakkımda yasal işlem yapın o zaman ödemenizi veririm gibi tavırlar sergilediniz.
Şimdi kalkmış 1 ay hizmet aldım demeniz çok yersiz. Ödemeniz gereken tutar 1 yıllık Reseller ve 1 adet IP için 306.80 TL dir.
Aylık hizmet almadınız ki kafanıza göre aylık ödeyeceğim diyorsunuz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:44:20 -->-> Daha önceki mesaj 20:41:59 --
Ayrıca aynı sektörde olduğumuz için size sonuna kadar destek verdik. Ancak geldiğimiz durum maalesef kimseye yardım etmemeye zorluyor bizi.
İsteyen yönetici arkadaşlara tüm skype ve ticket kayıtları gönderilecektir. - 23-02-2016, 20:48:06Üyeliği durdurulduBurada ve skype'de bu kadar yazdınız yasal işlem yapacağım yapacağım diye. Buyrun yasal işlemi yapın. Size 1 aylık ödeme yapılacak.webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha konuşacak çok konum varda. Bu konuyu uzatmamak için daha fazla yazmayacağım size.
1 2 Güne hesabınıza 1 aylık (Kullandığım kadarının ödemesini yapacağım. ). - 23-02-2016, 20:51:50Hakkınızda yasal bildirimler zaten gönderildi.buluthosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz görüldüğü üzere hala burda şov yapma derdindesiniz. 1 Yıllık aldığınız ve art niyet ile ödemesini yapmadığınız bir hizmetin kafanıza göre aylık ödemesini yapamazsınız
yıllık ödeme almadığıız takdirde hakkınızda şikayet açacağız. Hem ödeme yapmayın, hemde burda ukalaca mahcubiyet yaşayacağınız yerde buyrun yasal işlemi yapın diyorsunuz.
Niyetiniz belli.
Yetkili arkadaşlar konuya karar verecektir. - 23-02-2016, 21:00:06Üyeliği durdurulduO Zaman konuyu yetkili mecralara taşıyın lütfen , buraya daha fazla yazmayın lütfen.webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin de niyetiniz çok iyi belli de . Dediğim gibi daha fazla konuyu dallanıp budaklandırmak istemediğim için yazmıyorum. 1 Ay (Kullandığım kadarını) Ödeyerek tarafınıza bilgi vereceğim. - 23-02-2016, 21:03:16Yetkili arkadaşlar isterlerse tüm ticket ve skype kayıtlarını dökeriz buraya tek taraflı olmadan.buluthosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin ya da benim ne niyette olduğumuz görünür. 1 yıllık aldığınız hizmeti keyfi ya da kafanıza göre aylık olarak ödeyemezsiniz.
@Mf.Rub @Sikayet @caliente