Burada ve skype'de bu kadar yazdınız yasal işlem yapacağım yapacağım diye. Buyrun yasal işlemi yapın. Size 1 aylık ödeme yapılacak.
Daha konuşacak çok konum varda. Bu konuyu uzatmamak için daha fazla yazmayacağım size.
1 2 Güne hesabınıza 1 aylık (Kullandığım kadarının ödemesini yapacağım. ).
Hakkınızda yasal bildirimler zaten gönderildi.
Siz görüldüğü üzere hala burda şov yapma derdindesiniz. 1 Yıllık aldığınız ve art niyet ile ödemesini yapmadığınız bir hizmetin kafanıza göre aylık ödemesini yapamazsınız
yıllık ödeme almadığıız takdirde hakkınızda şikayet açacağız. Hem ödeme yapmayın, hemde burda ukalaca mahcubiyet yaşayacağınız yerde buyrun yasal işlemi yapın diyorsunuz.
Niyetiniz belli.
Yetkili arkadaşlar konuya karar verecektir.