Kusura bakmayın 1 aylık olarak değil yıllık olarak aldınız ve tam 3 defa sunucularınızdan sitelerinizi taşıdık.
İlk olarak ödemeyi 15 gün içerisinde yapacağız dediniz yapmadınız idare ettik.
Sonrasında 1 hafta içinde yapacağız dediniz idare ettik yapmadınız
1 hafta daha istediniz ve yine yapmadınız.
bu süreçte de sunucularınızdan siteleri taşıdık.
Daha sonra resellerinizdeki siteleri yine r10da farklı firmaya taşıdığınız için hesabınız askıya alındı. zaten ödeme yapmadığınız halde de açık kalacak değildi. Kaldı ki hem ödeme yapmayıp hemde yedek vermedi diyorsunuz. Ayrıca ilginç bir durum tabi...
Sonrasında skype de de sürekli hakkımda yasal işlem yapın o zaman ödemenizi veririm gibi tavırlar sergilediniz.
Şimdi kalkmış 1 ay hizmet aldım demeniz çok yersiz. Ödemeniz gereken tutar 1 yıllık Reseller ve 1 adet IP için 306.80 TL dir.
Aylık hizmet almadınız ki kafanıza göre aylık ödeyeceğim diyorsunuz.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:44:20 -->-> Daha önceki mesaj 20:41:59 --
Ayrıca aynı sektörde olduğumuz için size sonuna kadar destek verdik. Ancak geldiğimiz durum maalesef kimseye yardım etmemeye zorluyor bizi.
İsteyen yönetici arkadaşlara tüm skype ve ticket kayıtları gönderilecektir.
Burada ve skype'de bu kadar yazdınız yasal işlem yapacağım yapacağım diye. Buyrun yasal işlemi yapın. Size 1 aylık ödeme yapılacak.
Daha konuşacak çok konum varda. Bu konuyu uzatmamak için daha fazla yazmayacağım size.
1 2 Güne hesabınıza 1 aylık (Kullandığım kadarının ödemesini yapacağım. ).