O Zaman konuyu yetkili mecralara taşıyın lütfen , buraya daha fazla yazmayın lütfen.
Sizin de niyetiniz çok iyi belli de . Dediğim gibi daha fazla konuyu dallanıp budaklandırmak istemediğim için yazmıyorum. 1 Ay (Kullandığım kadarını) Ödeyerek tarafınıza bilgi vereceğim.
Yetkili arkadaşlar isterlerse tüm ticket ve skype kayıtlarını dökeriz buraya tek taraflı olmadan.
Sizin ya da benim ne niyette olduğumuz görünür. 1 yıllık aldığınız hizmeti
keyfi ya da kafanıza göre aylık olarak ödeyemezsiniz.
@Mf.Rub @Sikayet @caliente